پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

بهره‌برداری از ۵۰ كيلومتر از محور ملى جهرم – لار – بندرعباس تا پايان سال مالى ۱۴۰۱

در سفر معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت به لارستـان اعلام شد که ٥٠ كيلومتر از محور ملى جهرم – لار – بندرعباس تا پايان سال مالى ١٤٠١ به…

در سفر معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت به لارستـان اعلام شد که ٥٠ كيلومتر از محور ملى جهرم – لار – بندرعباس تا پايان سال مالى ١٤٠١ به بهره بردارى خواهد رسيد.

به گزارش روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان مهندس كدخدازاده عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور ، مهندس محمدى مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه جنوب به اتفاق مهندس شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستـان و دكتر دهقان فرماندار ويژه لارستـان از مراحل تكميل پروژه راهسازى محور لار – بندرعباس بازديد كرد .

شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستـان در حاشيه اين بازديد گفت : عمليات اجرايى همواره با نسبت تزريق اعتبار به پروژه رابطه مستقيم دارد و اميدواريم با تزريق سريعتر منابع مالى و اولويت بندى درست ابتدا گلوگاه ها و قطعاتى كه باز شدن آنها نيازمند تكميل بخش ديگرى است در دستور كار قرار گيرد .

وى با اشاره به اينكه : در حال حاضر مطالبات پيمانكاران در اين محور در حال افزایش است ، افزود : همانطور كه مستحضريد با اهتمام شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور بهره بردارى از ٥٠ كيلومتر از محور ملى جهرم – لار – بندرعباس تا پايان سال مالى ١٤٠١ صورت خواهد گرفت .

شبانى ادامه داد : در اين پروژها اعتبارى بالغ بر ١٠٠٠ ميليارد تومان هزينه شده است و ما در تلاشيم كه ١٠ كيلومتر از محور لار – بستك را تا آن زمان به بهره بردارى برسانيم .

مديركل راه و شهرسازى لارستـان در ادامه خواستار صدور مجوز پيمان سپارى جهت احداث باند دوم كمربندى لطيفى و ٣٠ كيلومتر انتهايى جاده لار – بندرعباس كه در حوزه سرزمينى اين اداره كل قرار دارد ، شد و بيان كرد : از آنجايى كه با برگزارى تشريفات مناقصه در روزهاى اخير تمامى قطعات محور لار – جهرم داراى پيمانكار شده است ، بنابراين لازم است كه تكليف قسمت هاى باقى مانده در اين محور ها هر چه زودتر مشخص شود تا بتوان به شكل مطلوبى براى استفاده از اين مسير ترانزيتى در آينده برنامه ريزى كرد .

در ادامه كدخدا زاده معاون ساخت و توسعه راههاى شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل كشور بررسی روند پیشرفت پروژه ، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و هم چنین راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا واتمام پروژه احداث باند دوم محور جهرم – لار – بندرعباس را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد و ضمن قدردانى از زحمات اداره كل راه و شهرسازى لارستـان و ديگر دست اندركاران ، اذعان داشت: جذب ترافيك در اين محور و توسعه كريدورهاى ارتباطى موجب شده نه استان ها ، نه مردم و نه ترافيك به يك جاده بسنده نكنند و در آينده كريدور هاى مهم كشور وظيفه توزيع بار و ترافيك را بر عهده خواهند داشت .

وى افزود : با توجه به بحث ظرفيت سازى و توزيع بنادر در كشور و همجوارى و دسترسى محور لار – بندرعباس به بنادر مهم ، بهره بردارى و تكميل اين محور هم اكنون يكى از اولویت های وزارت راه و شهرسازى است و برنامه اتمام عملیات اجرایی آن در برنامه شركت ساخت و توسعه زيربناهاى حمل و نقل قرار دارد تا در آينده اين جاده ترانزيتى بتواند پاسخگوى حجم ترافيك باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره‌برداری از ۵۰ كيلومتر از محور ملى جهرم – لار – بندرعباس تا پايان سال مالى ۱۴۰۱”

  1. ناشناس گفت:

    چند ساله فقط وعده می دهند و هیچ کاری انجام نمیشه ما که پیر شدیم رفت پی کارش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین