یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

رسانه های مجوزدار لارستان در رفع دغدغه های بازگشایی مدارس یاریگر آموزش و پرورش شوند

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: رسانه های مجوزدار لارستان در جهت رفع دغدغه های بازگشایی مدارس یاریگر آموزش و پرورش شوند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیر آموزش و پرورش لارستان گفت: رسانه های مجوزدار لارستان در جهت رفع دغدغه های بازگشایی مدارس یاریگر آموزش و پرورش شوند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لارستان اولین گردهمایی شورای مدیران متوسطه دوم لارستان به میزبانی دبیرستان نمونه دولتی شهید نصیری لاری با محوریت بحث بازگشایی مدارس برگزار شد.

در این نشست دکتر اسماعیلی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی به نکات مهمی در  خصوص نحوه فعالیت مدارس و دغدغه های موجود اشاره کرد و خاطر نشان ساخت

از همان ابتدا تلاش شد با وجود کمبود شدید نیروی انسانی، سازماندهی نیروها  با رایزنی با مدیر کل و معاونین و از ظرفیت فرمانداری و شوراها جهت سامان دهی مدارس و نیروی انسانی با کمترین مشکل انجام شود.

وی همراهی و اجماع عمومی نهادها به ویژه وزارت بهداشت در جهت بازگشایی مدارس با وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید مثبت ارزیابی کرد و گفت: افت تحصیلی به جهت برگزاری آموزش های غیر حضوری بسیار مشهود است و عدم دسترسی عده ای به امکانات  آموزش مجازی منجر به ترک تحصیل تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در سطح کشور شده است.

مدیر آموزش و پرورش لارستان نگرانی افکار عمومی در خصوص بازگشایی مدارس بسیار مهم دانست و  گفت باید از ظرفیت رسانه های مجوز دار شهرستان استفاده شود تا به خانواده ها اطمینان داده شود که مدارس کاملاً با توجه به رعایت الزامات بهداشتی  بازگشایی میشوند و در این خصوص حتماً دانش آموزان متوسطه باید یا واکسن کرونا دریافت کرده باشند و یا باید تست های مربوطه را به طور مرتب انجام دهند و مدارس نیز محیط آموزشگاه را بر اساس پروتکل های بهداشتی جهت حضور دانش آموزان فراهم می کنند.

اسماعیلی همچنین به بحث آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت از نهاد های مختلف شهرستان استمداد شده تا یاریگر آموزش و پرورش در این امر خطیر شوند و یادآور شد در خواست مکرر اولیا اینست که در ساعات مشخص محتواهای آموزشی ارسال شود و بحث ارزشیابی مستمر و پایانی در قالب مصوبه ای به مدارس و دانش آموزان و اولیاء اعلام شود و تاکیدکرد مصوبات شورای مدرسه بدون حضور نماینده انجمن اولیا مشروعیت ندارد و در پایان خواستار تشکیل شورای مشورتی مدیران متوسطه دوم جهت تبادل نظر و انتقال تجربیات شد.

در ادامه جلسه سید مهدی کشفی معاون آموزش متوسطه نیز گزارشی از برنامه ها و اقدامات حوزه متوسطه در خصوص فعالیت های آموزشی با توجه به شرایط موجود ارائه نمود. بحث و تبادل نظرهای تخصصی،تعیین اعضای شورای مدیران و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این نشست بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین