پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

“حجت حیدری” از جنس حامد زمانی + دانلود آهنگ

حجت حیدری، جوانی از شهرستان خنج است که می خواهد هنرش رنگ و بوی اسلام و انقلاب داشته باشد و راه خوانندگان ارزشی را ادامه دهد.

 حجت حیدری، جوانی از شهرستان خنج است که می خواهد هنرش رنگ و بوی اسلام و انقلاب داشته باشد و راه خوانندگان ارزشی را ادامه دهد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از خنج کهن، در میان خواننده های زیادی که در زمینه موسیقی وجود داشته و آثار فراوانی را روانه بازار کرده اند، افرادی نیز وارد این عرصه شده اند که از آنها به عنوان خواننده ارزشی نام برده می شود.

خواننده ارزشی، هنرمندی است که آثارش رنگ و بوی انقلاب داشته و ارزشهای انقلاب و اسلام را با هنرش، ترویج می دهد.

سبک آثار این خوانندگان، ترویج روحیه مقاومتی در جهت نشر آرمانهای نظام اسلامی است و در این میان، حامد زمانی، معروف ترین خواننده در این عرصه می باشد.

حامد زمانی گرچه در اوایل تنها بود اما اکنون در سراسر کشور، “حامد زمانی هایی” پیدا شده اند که می خواهند راه این خواننده ارزشی را ادامه داده و هنر خود را با مضامین ارزشی و انقلابی روانه بازار کنند.

sarban

“حجت حیدری”، یکی از این جوانهاست که می خواهد هنرش انقلابی باشد. او که اهل و ساکن “مَحمله” شهرستان خنج است، از اثر ارزشی خود با عنوان “سربند مجاهدها” رونمایی کرده است.

آهنگسازی این اثر توسط حمیدرضا باقری صورت گرفته و شعر آن نیز توسط حاج احمد واعظی در مراسم ولادت حضرت فاطمه(س) در حضور رهبر معظم انقلاب قرائت شده است. در ادامه می توان این آهنگ زیبا و حماسی را دریافت نمود

لینک دانلود

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین