جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

لزوم بررسی ویژه مشکلات روستای چاه‌نهر

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه مشکلات روستای چاه‌نهر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر بررسی ویژه شد، گفت: توسعه امکانات…

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با بیان اینکه مشکلات روستای چاه‌نهر با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر بررسی ویژه شد، گفت: توسعه امکانات ورزشی روستایی در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده درباره وضعیت تکمیل و بهسازی جاده چاه‌نهر به فدامی،گفت: مهمترین درخواست‌های مردم روستای چاه‌نهر تکمیل و بهسازی جاده چاه‌نهر به فدامی و جاده‌های بین مزارع و همچنین آبرسانی به روستا و اتصال شهرک‌های دو و سه چاه‌نهر به شبکه مخابرات بود.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات روستای “چاه‌نهر” با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر آخرین بخش مرکزی شهرستان لارستان با بررسی میدانی بررسی و برطرف شد.

وی ضمن دیدار با اهالی روستا، پیگیر مشکلات آنان شد و یادآورشد: یکی از مطالبات مهم مردم روستا توسعه امکانات ورزشی بود که خوشبختانه طی بازدیدی که از چمن مصنوعی روستا داشته ایم ، برآورد شد که تا هفته‌ی آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس یادآورشد: مهمترین درخواست‌های مردم روستای چاه‌نهر تکمیل و بهسازی جاده چاه‌نهر به فدامی و جاده‌های بین مزارع و همچنین آبرسانی به روستا و اتصال شهرک‌های دو و سه چاه‌نهر به شبکه مخابرات است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین