چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 35

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت و توسعه ١٤٠٠ کیلومتر راه روستایی در لارستـان

  مدیرکل راه و شهرسازی لارستانتفاهم نامه همکاری مشترک استانداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، اداره کل راه و شهرسازی لارستـان و قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی…

 

مدیرکل راه و شهرسازی لارستانتفاهم نامه همکاری مشترک استانداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، اداره کل راه و شهرسازی لارستـان و قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در زمینه احداث، ترمیم و روکش آسفالت ١٤٠٠ کیلومتر راه روستایی منعقد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری فارس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، اداره کل راه و شهرسازی لارستـان و قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در زمینه احداث، ترمیم و روکش آسفالت ١٤٠٠ کیلومتر راه روستایی منعقد شد.

شبانی مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان در این خصوص اظهار داشت :راه روستایی یکی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه مناطق روستایی ایفاء می کند و این مهم موجب شده توجه عمومی به توسعه پایدار در روستاها و همکاری و همیاری عوامل دولتی و غیردولتی در کنار مردمان جوامع روستایی شکل بگیرد.

شبانی با بیان اینکه جاده های روستایی مویرگ های تغذیه اقتصادی کشور هستند و همواره نقش مهمی در توسعه اقتصاد و کشاورزی دارند، تصریح کرد : این تفاهم نامه با رویکرد محرومیت زدایی و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر در سال مهار تورم و رشد تولید برای راه های روستایی شهرهای تـابعـه حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستـان با قرارگاه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام منعقد شده است.

وی افزود : در این تفاهم نامه ساخت ١٤٠٠ کیلومتر راه روستایی شامل احداث، زیرسازی، ابنیه فنی و اجرای آسفالت در روستاهای که تاکنون در این سالها جاده های ارتباطی آنها با مشکلات عدیده مواجه هست، با اولویت بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان گفت: هدف این تفاهم نامه تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور و … در راستای اهداف و ماموریت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه احداث، بهسازی و روکش آسفالت راههای روستایی است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “انعقاد تفاهم‌نامه ساخت و توسعه ١٤٠٠ کیلومتر راه روستایی در لارستـان”

  1. ناشناس گفت:

    تفاهم نامه! کی به توافق و عملیات منجر میشود دو صد گفته چون نیم کردار نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین