پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بهره‌برداری از آسفالت ۴۰ هزار متر مربع روستای باغِ بخش صحرای باغ

  روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان با آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر، موفق به کسب رتبه برتر کشور در آسفالت راه های روستایی شد و میزبان نماینده ولی…

 

روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان با آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر، موفق به کسب رتبه برتر کشور در آسفالت راه های روستایی شد و میزبان نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور بود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، حسین حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش، اوز و و جویم در مجلس شورای اسلامی، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احمد علمدار و احمد دلاور معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان،سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس و حجت الاسلام و المسلمین سید علی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان فارس، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی و جمعی از مسئولین شهرستان و بخش صحرای باغ، پروژه عظیم آسفالت چهل هزار متر مربع روستای باغِ بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور طی سخنانی اظهار داشت: خداراشاکرم که همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به خطه لارستان بزرگ توفیق حضور در این منطقه را پیدا کردم.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بدو تأسیس با افتتاح حساب صد امام همواره در کنار مردم و پای خدمت رسانی به‌ ویژه خدمت رسانی به روستاها ایستاده است.

روحانی نژاد ما موظف هستیم که در سراسر کشور عمران و آبادی را به همه مناطق به ویژه روستاها ببریم چه در زمینه مسکن روستایی باشد چه در مسائل دیگر، چه تسهیلات مسکن، چه سند دار کردن املاک و نیز طرح هادی روستایی.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور تصریح کرد: یک نمونه بارز از کارهای بنیاد مسکن را در همین روستای باغ لارستان می توانیم ببینیم، در این روستا بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع از معابر آسفالت شده است، این خدمت بسیار بزرگی است و البته باید از نیک اندیشان در این روستا و بخش تقدیر کنیم که با نیت خیرخواهانه شان بنیاد مسکن را یاری کردند.

برای اجرای این طرح بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان، بنیاد مسکن و خیرین روستای باغ بخش صحرای باغ لارستان هزینه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بهره‌برداری از آسفالت ۴۰ هزار متر مربع روستای باغِ بخش صحرای باغ”

  1. ناشناس گفت:

    خداوند به تمامی مسولانی که در جهت رفاه مردم خدمت میکنند جزای خیر عنایت فرماید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین