جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قول تامین پول و قیر برای راههای روستایی لارستان

  معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محورهای روستایی ساخته شده توسط خیرین راهساز در حوزه لارستان قول تامین اعتبار…

 

معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از محورهای روستایی ساخته شده توسط خیرین راهساز در حوزه لارستان قول تامین اعتبار ٨٠ ميليارد ریالی به همراه تامین قیر مورد نیاز را داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستـان ، مهندس مقبلی معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتفاق مهندس شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و سلیمانی سرپرست معاونت راهداری این اداره كل از پروژه هاى خيرساز سه راهی زروان- دیده بان-فداغ، زروان به سمت دشتی، ورودی دشتی از سمت خلور، ورودی عمادشهر به سمت سه راهی زروان(روستای تل کشی) و كمربندى عماد شهر به سمت روستاهای گاوبست ، استاس و نيز عمليات تعریض و اضافه کردن پل های ورودى عماد شهر بازديد كرد .

در اين سفر يك روزه از دیگر پروژه هایی که مورد بازدید قرار گرفت می توان به محور راه روستایی فداغ-خلیلی به طول ١٠ كيلومتر که ٢ كيلومتر آن تكميل و ٨ کیلومتر مابقى آن كه پيمانكار در حال انجام فعاليت بود ، اشاره كرد .

حضور در محل اجراى پروژه هاى روكش آسفالت حوزه استحفاظی شهرستان خنج سه راهی بيغرد به سمت حسین آباد، آسفالت کوره هیرم به طول ٦ كيلومتر که عمليات زیرسازی آن توسط خیرین انجام شده و آسفالت آن توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است و نيز اجراى عمليات روكش آسفالت اوز – جويم ، محور درز و سايبان و و محور چاه نهر – فدامى از ديگر مقصد هاى معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود .

همچنین در این بازدید مقبلی و مدير کل راه و شهرسازى لارستـان از احداث راه روستایی گلك موزر و روکش راه روستایی جویم – خرده دره ، احداث راه كاريان که با مشاركت خيرين صورت گرفته و روكش آسفالت آن توسط اين اداره كل در حال انجام است به صورت ميدانى ديدن كرد .

در پایان این بازدید ها نیز معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن حضور در میان خیرین راهساز ضمن تشکر و قدردانی از آنها قول تامين اعتبار ٨٠ ميليارد ريالى و تامين قير مورد نياز در راستاى تسريع پروژه ها را داد.

معاون ساخت راه های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از فرمانداران خواست با توجه به اينكه در قانون بودجه بايستى اعتبار ساخت ، توسعه و بهسازى راه هاى روستايى از محل اعتبارات استانى تامين شود ، فرمانداران به عنوان رييس كارگروه شهرستانى نسبت به تخصيص اعتبار لازم جهت راه هاى روستايى اقدام کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین