سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

شهید بیمون‌نژاد، شهید لاری، تنها شهید شهید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ،همکار شهید جلال بیمون نژاد و همکاران فرزند شهید را بزرگترین سرمایه معنوی منطقه دانست . به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ،همکار شهید جلال بیمون نژاد و همکاران فرزند شهید را بزرگترین سرمایه معنوی منطقه دانست .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری مدیر منطقه در مراسم گرامیداشت یاد همکار شهید جلال بیمون نژاد که با حضور همکاران در مرکز منطقه برگزار شد این شهید گرانقدر و همکاران فرزند شهید وایثارگر را بزرگترین سرمایه معنوی منطقه دانست.

اسداله طاهری مدیر منطقه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کارمند گفت: شهدای کارمند بهترین الگو برای کارکنان در تمامی عرصه‌ها بویژه خدمت به مردم هستند و برگزاری اینگونه بزرگداشت ها می تواند نقش موثری در افزایش وتقویت روحیه انقلابی و جهادی در بین کارکنان داشته باشد.

وی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن را وظیفه همگانی دانست و افزود: شهدای کارمند بویژه همکار شهید جلال بیمون نژاد بخوبی این راه را برای ما روشن و هموار کرده اند.

مدیر منطقه فارس نامگذاری ومزین شدن انبار نفت لارستا ن بنام این شهید والامقام، تکریم سالانه مادر وخانواده وانتشار بخش‌های از وصیت نامه شهید را از جمله اقدامات انجام شده توسط منطقه بمنظور گرامیداشت یاد وخاطره همکار شهید جلال بیمون نژاد بیان کرد.

شهید جلال بیمون نژاد: تنها شهید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در دفاع مقدس است که در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۴۸ در شهر لار به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۳ به استخدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس درآمد و بعنوان کارمند حراست در ناحیه لار مشغول به خدمت شد و با شروع جنگ تحمیلی بعنوان بیسیم چی در جبهه های حق علیه باطل مشغول به خدمت شد و در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۸منطقه شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعداز ۵ سال مفقودالاثری در سال ۱۳۷۱ به خانواده اش تحویل شد و در گلزار شهدای لار درکنار همرزمان شهیدش آرام گرفت. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین