جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

توزیع الکترونیکی نفت سفید در شهر بنارویه بدون وقفه در حال انجام است

توزیع الکترونیکی نفت سفید در شهر بنارویه بدون وقفه در حال انجام است. به گزارش میلادلارستان روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان در اطلاعیه ای از…

توزیع الکترونیکی نفت سفید در شهر بنارویه بدون وقفه در حال انجام است. به گزارش میلادلارستان روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان در اطلاعیه ای از توزیع بدون وقفه نفت سفید به صورت توزیع الکترونیکی در شهر بنارویه خبر داده و بیان داشت: با اجراء طرح ملی توزیع الکترونیک نفت سفید، که در راستای تسهیل تحویل سوخت به متقاضیان واقعی از نیمه شهریورماه سال جاری در کل استان فارس عملیاتی شده است، فرآورده نفت سفید مستمرا جهت تحویل و توزیع در شهر بنارویه از انبارهای نفت بندرعباس و شهید بیمون نژاد لارستان بارگیری و ارسال شده است.

در همین راستا، از نیمه شهریور ماه، بدون وقفه، نفت سفید مورد نیاز شهروندان بنارویه در قالب محموله های ٣٠ هزار لیتری توسط نفتکشهای سوخترسان به فروشندگی مواد نفتی این شهر ارسال شده و با قطعیت اعلام میشود هیچ کمبودی در تامین و توزیع نفت سفید خانوار در شهر بنارویه وجود ندارد.

لازم بذکر است از زمان شروع طرح فوق تاکنون، در سه مرحله سهیمه نفت سفید به کارت عابر بانک سرپرستان خانوار لارستانی شارژ شده است(شهریور ١١٠ لیتر، مهر ٢٢٠ لیتر، آبان و آذر ٢٢٠) بنابراین هر خانوار، امکان دریافت ۵۵٠ لیتر نفت سفید با قیمت یارانه ای هر لیتر ١۵٠٠ ریال داشته است.

هم اکنون نیز ظرفیت مخازن نفت سفید فروشندگی شهر بنارویه تکمیل بوده و آماده تحویل سوخت به کلیه متقاضیان میباشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین