چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تأکید فرماندار لارستان تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاها

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاها گفت: برای فصل سرما برنامه ریزی لازم برای تأمین سوخت بخش ها و روستاهای…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاها گفت: برای فصل سرما برنامه ریزی لازم برای تأمین سوخت بخش ها و روستاهای منطقه لارستان صورت گیرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، با هدف پیگیری آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت و تسریع در سوخت رسانی بیشتر به تمامی شهرها، بخش ها و روستاها و همچنین نحوه خدمات رسانی به مردم بطور سرزده از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه لارستان بازدید و از نزدیک بر روند اجرای تکریم ارباب رجوع و رفاه شهروندان نظارت کرد.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدید با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، تاکید کرد: نباید مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز برخی شهرها، بخش ها و روستاهای شهرستان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، وجود داشته باشد.

حسنی ادامه داد: توجه ویژه در امر خدمات رسانی، به خصوص تامین سوخت مورد نیاز بخش ها و روستاییان از اولویت‌های مهم این شرکت است و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: هدف دولت؛ خدمت رسانی، امیدآفرینی، ارتقای آرامش و رفع مشکلات مردم است و در این راه همه دستگاه‌های اجرایی باید همراهی لازم را داشته باشند.

وی در خصوص مشکل خانوارهایی که هنوز نتوانسته اند، منازل خود را گاز کشی کنند و اتفاقا تعدادی از این خانوارها نیز در شرکت نفت حضور پیدا کرده بودند؛ گفت: با پیگیری مشکلات آنان و با ایجاد هماهنگی بین شرکت گاز و شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان، مقرر گردید تا پایان فروردین ۱۴۰۱ به این قبیل خانوارها نفت سفید ارائه شود، اما از این عزیزان می خواهیم که هر چه سریعتر نسبت به گازکشی منزل خود اقدام نمایند.

فرماندار ویژه لارستان همچنین در جریان این بازدید از زحمات و تلاشهای همه دست اندکاران این شرکت در فراهم سازی تامین سوخت و هدایت انواع سوخت ها در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه مسعود حسنیان رییس شرکت پخش فراورده های نفتی لارستان نیز گزارشی از اقدامات این شرکت را ارائه کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین