جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح جایگاه توزیع مواد نفتی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی لارستان

در دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جایگاه توزیع مواد نفتی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد…

در دومین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جایگاه توزیع مواد نفتی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت دهه فجر، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، خسروپور رییس اداره تعاونی روستایی لارستان، حسنیان رییس شرکت نفت لارستان و ابراهیمی زاده رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، جایگاه توزیع مواد نفتی(نفت سفید و نفت گاز) اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی لارستان افتتاح شد.

یک جایگاه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی لارستان احداث شده است که دارای ۲ مخزن ۳۸ هزار لیتری به ازاء هر فرآورده در مجموع حدود ۷۶ هزار لیتر با ۴ نازل برای توزیع نفت گاز و نفت سفید ویژه مصارف گرمایی، کشاورزی و صنایع حوزه تحت پوشش شهر لار و حومه می باشد.

این جایگاه در کیلومتر یک بولوار دکتر دادمان شهر لار وجود دارد و پیش بینی می شود در سال حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی از طریق این جایگاه توزیع گردد.

در حاشیه این مراسم جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: افتتاح طرح ها و پروزه ها در دهه فجر، بخشی از دستاوردهای درخشان دولت با همکاری و مشارکت بخش خصوص و خیرین و نیک اندشان برای خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر به مردم این خطه است.

در دهه مبارک فجر همچنین ۲ جایگاه دیگر فروشندگی توزیع مواد نفتی در جویم و بنارویه افتتاح خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین