شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

روزانه 50 دستگاه نفتکش در انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان تردد میکند

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان،از عملیات تخلیه و بارگیری حدود ۲۰۰ میلیون لیترانواع فرآورده‌های نفتی طی شش ماهه گذشته در انبار نفت شهید بیمون نژاد این شهرستان…

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان،از عملیات تخلیه و بارگیری حدود ۲۰۰ میلیون لیترانواع فرآورده‌های نفتی طی شش ماهه گذشته در انبار نفت شهید بیمون نژاد این شهرستان خبر داده  و اظهار داشت: روزانه ۵۰ دستگاه نفتکش در انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان تردد میکند

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امجد خنیاگر ریئس ناحیه لارستان از افزایش مصرف سوخت در سطح پنج شهرستان جنوب فارس در ماه‌های گذشته خبرداد.

وی ضمن قدردانی از تلاش همکاران در ناحیه گفت: در شش ماهه گذشته حدود ۲۰۰ میلیون انواع فرآورده‌های نفتی در سطح ناحیه مصرف شده است و متوسط مصرف روزانه بنزین ونفت گاز به ترتیب برابر با ۴۳۰ هزار لیتر و ۴۷۰ هزار لیتر می باشد که مصرف فرآورده بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش و نفت گاز نیز رشد پنج درصدی را نشان می دهد .

خنیاگر افزایش سفرهای نوروزی وتابستانی و همچنین افزایش ترددهای ناوگان حمل ونقل جاده‌ای را از عوامل مهم این میزان رشد بیان کرد وافزود، تامین سوخت شهرستان‌های لارستان ، جویم،گراش، خنج و اوز برعهده این ناحیه می باشد و در شش ماهه گذشته سال جاری میزان مصرف روزانه نفت سفید ونفت کوره را ۷۰ و ۶۰ هزار لیتر بیان کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد سوخترسانی در سطح ناحیه از طریق ۳۰ باب جایگاه سوخت مایع ( بنزین ونفتگاز ) ۳۰ باب فروشندگی مواد نفتی و شش باب جایگاه سی ان جی انجام می پذیرد و با توجه به وسعت وحجم ترددها در این ناحیه وبمنظور تسریع بخشیدن در روند سوخت رسانی وارائه خدمات مطلوبتر تعداد سه باب جایگاه دیگر در دست اقدام می باشد.

خنیاگر تامین سوخت هوایی با کیفیت وطبق استانداردهای جهانی را از وظایف مرکز سوختگیری هواپیمایی لارستان بیان واظهارکرد، در شش ماهه گذشته به حدود ۴۰۰ پرواز داخلی وخارجی سوخت هوایی تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

رئیس ناحیه لارستان ضمن تشکر از مالکین مجاری عرضه، شرکت های حمل ونقل و رانندگان زحمت کش نفتکش در سوخترسانی مطلوب به مردم گفت: انبار نفت شهید بیمون نژاد لارستان بعنوان انبار پشتیبان در جنوب فارس در نظر گرفته شده و بطور میانگین روزانه یک میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در این انبار تخلیه وبارگیری می شود.

وی افزود، بطور متوسط روزانه ۵۰ دستگاه نفتکش جهت انجام عملیات تخلیه وبارگیری در انبار نفت شهید بیمون نژاد تردد میکنند وسوخت مورد شهرستان‌های تحت پوشش ناحیه و در مواقع لزوم سوخت مورد نیاز نواحی لامرد وداراب را نیز حمل می کنند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین