پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8

مردم 4 شهرستان نگران نباشند، سوخت زمستانی تامین است

مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی لارستان گفت: باتوجه به هماهنگی‌ها و نام‌نویسی به‌موقع مردم در سامانه الکترونیکی دریافت سهمیه نفت سفید، مشکلی در تامین سوخت زمستانه روستاها و…

مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی لارستان گفت: باتوجه به هماهنگی‌ها و نام‌نویسی به‌موقع مردم در سامانه الکترونیکی دریافت سهمیه نفت سفید، مشکلی در تامین سوخت زمستانه روستاها و مناطق بدون گاز طبیعی در جنوب فارس از جمله لارستان، خنج، گراش و اوز وجود ندارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، مسعود حسینیان اظهار داشت: تاکنون نیز طی سه مرحله سهیمه‌های سوخت در کارت عابر بانک سرپرستان خانوار لارستانی شارژ شده است. مدیر شرکت توزیع و پخش فرآورده های نفتی لارستان گفت: این سه مرحله شارژ سوخت زمستانه از شهریورماه و همزمان با آغاز نام نویسی الکترونیکی نفت سفید تا آذر ماه امسال بوده است. وی سهمیه هر خانوار در این سه مرحله و از شهریور تا آذرماه امسال همزمان با آغاز نام نویسی الکترونیکی را ۵۵۰ لیتر عنوان کرد و گفت: به ترتیب در شهریور برای هر خانوار ۱۱۰ لیتر، مهرماه ۲۲۰ لیتر و همچنین ماه های آبان و آذر نیز ۲۲۰ لیتر نفت سفید تامین شده است.

حسنیان افرود: سرپرست خانوارهای فاقد گاز طبیعی در مناطق مختلف شهرستان‌های لارستان، خنج ، گراش و اوز می‌توانند با نام نویسی در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی http://newtejaratasan.niopdc.ir و درج اطلاعات تکمیلی خود از سهمیه سوخت زمستانه امسال خود بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اجرای این طرح در قالب دولت الکترونیک، علاوه بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود و از توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در این مناطق جلوگیری خواهد کرد.

حسینیان گفت: هر خانوار پس از نام نویسی در سامانه امکان دریافت ۵۵٠ لیتر نفت سفید با قیمت یارانه‌ای هر لیتر یک هزار و ۵۰۰ ریال خواهد داشت.
وی با اشاره به تامین سوخت مورد نیاز بخش بنارویه لارستان و بروز برخی نگرانی‌ها در این منطقه نیز گفت: توزیع الکترونیکی نفت سفید در این شهر و روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکنون بدون کمترین وقفه و مشکلی در حال انجام است.

حسینیان افزود: نفت سفید مورد نیاز شهروندان بنارویه در قالب محموله های ٣٠ هزار لیتری توسط نفتکش‌های سوخت‌رسان به فروشندگی مواد نفتی این شهر ارسال شده و بدون شک هیچ کمبودی در تامین و توزیع نفت سفید خانوارهای واجد شرایط در این شهر وجود ندارد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین