یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آیا کارت سوخت در جایگاه های شهر لار حذف شده است؟!

چندی است که موضوع کم شدن و یا نایاب شدن کارت سوخت جایگاه های سوخت در شهر لار،‌سوالاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد نموده است. اینکه چرا مانند قبل امکان…

چندی است که موضوع کم شدن و یا نایاب شدن کارت سوخت جایگاه های سوخت در شهر لار،‌سوالاتی را در ذهن مخاطبان ایجاد نموده است. اینکه چرا مانند قبل امکان استفاده از خدمات کارت سوخت جایگاه ها وجود ندارد و یا اینکه این موضوع کلا ملغی شده یا خیر.

خبرنگار میلاد لارستان موضوع را علاوه بر بررسی و جستجوهای اینترنتی از مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان نیز جویا شد.مطابق بررسی های صورت گرفته  وزارت نفت در قانون بودجه ۱۴۰۲ موظف شده تا پایان شهریور امسال به نحوی عمل نماید که  تمام خودروهای کشور از کارت سوخت خود استفاده کنند؛و بر همین اساس نیز مطابق آمار ارائه شده از سوی وزیر نفت افزایش استفاده مردم از کارت هوشمند سوخت خودروهایشان از ۱۷ درصد به بیش از ۵۴ درصد محقق شده است.

 کارت سوخت جایگاه‌ها محدود شده ولی حذف نشده است. بر همین اساس و مطابق اظهار نظر مسئولین شرکت پخش فرآورده های نفتی لارستان طرح ملی ساماندهی کارتهای سوخت مجاری عرضه مقرر گردیده به ازای هر سکو فقط یک کارت ارائه گردد. بر همین اساس وبا کاهش تعداد کارتهای آزاد جایگاه ها از هر کارت نیز در ۲۴ ساعت نهایتاً ۸ هزار لیتر و حدود ۲۵۰ تراکنش (نوبت سوختگیری) می شود انجام داد.  بنابراین جایگاههایی که مراجعه زیاد موتورسیکلت و… داشته باشند تعداد دفعات  ۲۵۰ نوبت را سریع پر نموده و عملا در آن جایگاه دیگر سهمیه ای جهت استفاده از آن کارت در همان روز وجود نخواهد داشت.

به همین دلیل است که جواد اوجی وزیر نفت از مردم خواسته از کارت سوخت خود استفاده کنند چرا که کارت جایگاه‌داران برای آن دسته از مردمی است که کارت خود را به همراه ندارند، یا کارتشان را گم کرده‌اند تا بتوانند به‌صورت اضطرار از این کارت بهره ببرند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین