چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جهادگران بسیجی در بیرم راه روستایی ساختند

با مشارکت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لارستان، پروژه اجرایی روکش آسفالت راه روستایی علی آباداوکشی به طول ۷ کیلومتر به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان…

با مشارکت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لارستان، پروژه اجرایی روکش آسفالت راه روستایی علی آباداوکشی به طول ۷ کیلومتر به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، همزمان با هفته بسیج سازندگی و با مشارکت بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، آیین بهره برداری از عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی علی آباد اوکشی بخش بیرم به طول ۷ کیلومتر با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای شهر بیرم،جانشین فرماندهی و مسئول بسیج سازندگی سپاه لارستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بیرم، رئیس راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان و رئیس اداره راه و شهرسازی اوز برگزار شد.

سرگرد مکاری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه لارستان در حاشیه این بهره‌برداری گفت: یکی از خدمات اجرایی بسیج سازندگی در عرصه پروژه‌های محرومیت زدایی، بهسازی و آسفالت راه های روستایی مناطق کم برخوردار است که در همین راستا و از سال گذشته تاکنون چهار مرحله عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستایی در سه محور از راه‌های روستایی لارستان در بخشهای بیرم و صحرای باغ به طول ۱۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

سرگرد مکاری با اشاره به اینکه قیر مورد نیاز برای آسفالت راه های روستایی توسط بسیج سازندگی و به صورت رایگان تامین می شود، از حمایت ها و خدمات ارزنده اداره کل راه و شهرسازی لارستان در انجام عملیات اجرایی این پروژه ها و همچنین همکاری دهیاریها و بخشداری های مربوطه تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است امام جمعه،بخشدار و مسئولین بخش بیرم نیز در پیامهایی از فعالیت ها و خدمات مخلصانه بسیج سازندگی سپاه لارستان و اداره کل راه و شهرسازی لارستان تقدیر کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین