جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

ضبط ۵۰ دستگاه ماینر قاچاق در یک مرغداری در لارستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ۵۰ دستگاه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال به همراه تعدادی لوازم جانبی از یک مرغداری متروکه واقع در حومه شهرستان لارستان کشف و ضبط شد….

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: ۵۰ دستگاه غیر مجاز استخراج ارز دیجیتال به همراه تعدادی لوازم جانبی از یک مرغداری متروکه واقع در حومه شهرستان لارستان کشف و ضبط شد.

به گزارش میلاد لارستان، غلامرضا سالاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی اعلام اداره برق شهرستان لارستان مبنی بر استفاده غیرمجاز از شبکه برق و اخلال در شبکه، یک مرغداری که در آن ارز دیجیتال استخراج می‌شد شناسایی شد.

او با اشاره به بازداشت یک نفر و تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان، افزود: فرد بازداشت شده در بازجویی‌های اولیه به صراحت اعتراف کرد که با استفاده از ماینر‌های قاچاق و بصورت غیرقانونی اقدام به استخراج ارز دیجیتال کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس بیان کرد: با این اعترافات و با توجه به ارزش دستگاه‌های مکشوفه، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ۵۰ دستگاه ماینر و جریمه ۴ میلیارد و پانصد میلیون ریالی متهم صادر کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین