یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر آموزش و پرورش لارستان خبر داد:

فعالیت 6 مرکز مدرسه شبانه روزی در لارستان

میلاد لارستان: معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه ۴ مرکز شبانه روزی نمونه و ۲ مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی در لارستان مشغول به خدمت هستند، گفت: در دو مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی فعال در لارستان از کل شهرستان های فارس در آن مشغول به تحصیل هستند.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش لارستان با بیان اینکه ۴ مرکز شبانه روزی نمونه و ۲ مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی در لارستان مشغول به خدمت هستند، گفت: در دو مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی فعال در لارستان از کل شهرستان های فارس در آن مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ محمد فیاض پور در گفت و گو با رادیو فارس با اشاره به برگزار همایش های مختلف علمی، فرهنگی، اخلاقی، تربیتی و غیره برای اولیاء دانش آموزان با همکاری سایر ارگان های فرهنگی مستقر در لارستان، اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری ۴ همایش در سطح استانی و شهرستانی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۴ مرکز شبانه روزی نمونه و ۲ مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی در لارستان مشغول به خدمت هستند، تصریح کرد: در دو مرکز آموزش شبانه روزی استثنائی فعال در لارستان از کل شهرستان های فارس در آن مشغول به تحصیل هستند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه ۴ مرکز سمپاد در شهرستان لارستان در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان استعدادهای درخشان در این مراکز در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان قبولی در دانشگاه ها و المپیادها سطح لارستان در این مراکز خاص آموزشی رخ می دهد، تصریح کرد: با تمرکز امکانات خاص در اختیار آموزش و پرورش لارستان، موفقیت های خوبی در زمینه علمی و پژوهشی رخ داده است.

با اشاره به اینکه ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان لارستانی زیرپوشش طرح المپیاد ورزشی قرار دارند، تصریح کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به مناطق روستایی لارستان نیز گسترش یافته و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح المپیادهای درون مدرسه ای علاوه بر آنکه در تمام طول سال جریان دارد باعث کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان می شود، ادامه داد: با اجرای این طرح، زنگ ورزشی دانش آموزان و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی رونق مناسبی داده است.

فیاض پور با اعلام این خبر که تیم هندبال دانش آموزی لارستان موفق به راهیابی به مسابقات هندبال کشوری شده است، گفت: تیم هندبال بانوان لارستان با حضور در لیگ دانش آموزان کشور باعث افتخار برای استان فارس و لارستان شده اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین