سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 40

سومین نشست شورای وحدت به میزبانی اوز برگزار شد

سومین نشست شورای وحدت به میزبانی اوز برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوز، جلسه شورای چهارگانه وحدت با حضور…

سومین نشست شورای وحدت به میزبانی اوز برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اوز، جلسه شورای چهارگانه وحدت با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای چهار شهرستان خنج، لار، گراش و اوز و حامیان حیوانات در تاریخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۰ در دفتر شورای اسلامی شهر اوز با محوریت موضوع 《ساماندهی سگ های ولگرد》برگزار شد.

مسعود کراماتی شهردار اوز  در این نشست گفت: پناهگاه نگهداری از سگ های ولگرد از سال ۱۳۹۸ احداث و بتدریج تکمیل شده است و نگهداری از سگها هزینه های زیادی برای شهرداری در بر دارد اما برای رفاه حال شهروندان این کار انجام می شود.

وی افزود: ضمناً در ایجاد و نگهداری این پناهگاه از همکاری دکتر نوروزی( دامپزشک) و حامیان حیوانات بهره مند هستیم و در این مورد حاضر به ارائه تجربیات و همکاری با دیگر شهرداری های می باشیم.

در ادامه فریدون نامی رئیس شورای اسلامی شهر اوز اقدام عملی بخصوص حل مشکل سگها بطور اساسی می تواند باعث اعتمادسازی و ایجادانگیزه مضاعف برای رفع سایر مشکلات منطقه توسط شورای وحدت شود، افزود: شهرداری و شورای شهر اوز آمادگی هر نوع همکاری در زمینه حل مشکلات موجود منطقه را دارند.

سپس سارا وحدانی عضو شورای اسلامی شهر اوز پیشرفت منطقه در گرو تعامل مستمر و موثر شوراهای چهارگانه شهرستانهای لارستان، گراش، خنج و اوز دانست و گفت: ما باید از شرایط ویژه و استراتژیک منطقه جهت پیشبرد و توسعه استفاده کنیم.

خورشیدی عضو شورای اسلامی شهر گراش بحث طرح مشترک، درد مشترک را مطرح کردند و پیشنهاد امضای موافقت نامه برای اجرایی شدن طرحهای مشترک کرد.

محمودپور شهردار خنج  دو مورد تشکیل کارگروههای برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری ها و پیگیری برای تشکیل کار گروه جمع آوری سگهای ولگرد طبق دستور العمل سازمان شهرداری و دهیاری های کل کشور را ارائه کرد.

نواز شریفی لاری سرپرست شهرداری لار  نیز در خصوص رفع معضل سگ های ولگرد بر ارائه طرح مطالعاتی تاکید کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین