پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیگیری مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان

طی نشستی مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان بررسی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، طی نشستی با حضور مدیر…

طی نشستی مشکلات شبکه آب شهرک‌های سایبان و بالاده لارستان بررسی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، طی نشستی با حضور مدیر بنیاد مسکن لارستان، رییس آبفا لارستان ، بخشدار بیرم، نماینده بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای سایبان از بخش مرکزی و بالاده از بخش بیرم پیرامون مسائل و مشکلات آب شهرکهای مذکور بحث و تبادل نظر شد.

مدیر بنیاد مسکن لارستان در این نشست بر لزوم هم افزایی و تعامل بین دستگاهها برای حل مشکلات ساکنان این شهرک ها تاکید کرد و ابرا زداشت: تامین آب اولین گام برای عمران و آبادانی در یک روستا است و با تامین آب میتوان گام های بعدی برای ماندگاری روستاییان دراین مناطق را تصور کرد.

امیر برومند با اشاره به اینکه شهرک های سایبان و بالاده از محرومیت مضاعف رنج می برند گفت: به رغم همه فعالیت های انجام شده این دو شهرک همچنان با نبوهی از مشکلات و محرومیت روبرو هستند و می طلبد که با عزمی جهادی برای رفع محرویت دراین مناطق اقدام کرد.

این مسئول ادامه داد : ۳۴۰ فقره تسهیلات و بلاعوض مسکن محرومین با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ريال تسهیلات و ۳۰۰ میلیون ريال بلاعوض به مبلغ کل: ۲۷۲ میلیارد ريال و ۱۰۰ فقره تسهیلات بلاعوض دومعلولی تحت پوشش سازمان بهزیستی ، اقشار کم درآمد ، طلاب ، ایتام و در سال گذشته به متقاضیان دراین شهرستان پرداخت شده است، بخش قابل توجهی از این تسهیلات در بخش های بیرم و مرکزی پرداخت شده است اما همچنان نیاز به توجه و مساعدت بیشتری است.

برومند همچنین از پرداخت ۸۹۰ فقره تسهیلات بلاعوض محرومین، حوادث احداثی،معیشتی،تعمیری ،دومعلولی،اقشار کم درآمد،ایتام ،تفاهم نامه سه جانبه و طلاب به مبلغ کل : ۲۰۰ میلیارد ريال دراین شهرستان خبر داد و اضافه کرد: بنیاد مسکن از همه فرصت های پیش رو برای توسعه و محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان استفاده خواهد کرد.

در این نشست مهندس میرپور رییس آبفا لارستان ، بامداد بخشدار بیرم، مهندس فرح بخشیان نماینده بخشداری مرکزی، دهیاری و شورای اسلامی روستاهای سایبان از بخش مرکزی و بالاده از بخش بیرم نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند و با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار شتاب بخشی به فعالیت ها شدند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین