پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
فرمانده سپاه ناحیه لارستان:

یک فرد انقلابی بر اساس اعتقاد و راهبرد صحیح عمل می کند

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه یک فرد انقلابی بر اساس اعتقاد و راهبرد صحیح عمل می کند، گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب سه شاخصه اقتصاد قوی، دستیابی به علم پیشرفته و حفظ روحیه انقلابی گری سه عامل اقتدار ملی است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه یک فرد انقلابی بر اساس اعتقاد و راهبرد صحیح عمل می کند، گفت: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب سه شاخصه اقتصاد قوی، دستیابی به علم پیشرفته و حفظ روحیه انقلابی گری سه عامل اقتدار ملی است.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده سپاه ناحیه لارستان، فرماندهان و اعضای شورای پایگاههای مقاومت، بسیجیان خواهر و برادر، مجمع عالی بسیجیان شهرستان لارستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی لارستان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه فرمانده سپاه ناحیه لارستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جلسات و سخنرانی های مختلف با برشمردن شاخصه های ماندگاری انقلاب و انقلابیون، اظهار داشت: افراد انقلابی دارای شاخصه های ثابت و متغیری هستند که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، یک فرد انقلابی دارای روحیه، تفکر، مواضع، هویت انقلابی است.

امیر جاهدی با تأکید بر اینکه حفظ روحیه انقلابی گری در مردم و بخصوص جوانها یک الزام است، افزود: انقلابیون می بایست علاوه در سیاست خارجی خود نیز انقلابی برخورد کنند.

وی با رد این قضیه که برخی ها تصور می کنند که انقلابی گری یعنی بی انضباطی و ایجاد تشویش خاطر است، تصریح کرد: یک فرد انقلابی بر اساس اعتقاد و راهبرد صحیح عمل می کند.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بیان کرد: در فرمایشات رهبر معظم انقلاب سه شاخصه اقتصاد قوی، دستیابی به علم پیشرفته و حفظ روحیه انقلابی گری سه عامل اقتدار ملی است.

جاهدی با برشمردن شاخصه های انقلابیون در ادوار و شرایط، خاطر نشان کرد: اصول ثابت افراد انقلابی پیشتازی و کار برای خدا، شریعت مدار و دین محور، حق گو و مدافع جبهه حق، ولایتمداری در نظر و عمل، مقابله با اشرافی گری هستند.

وی شاخصه های عقلانی انقلابیون را شناخت دقیق دشمن، آرمان گرایی واقع بینانه، سست نشدن در دستیابی به اهداف، تکلیف گرایی معطوف به نتیجه، احترام به قوانین، پرهیز از بداخلاقی، مقابله با افراط و تفریط، مشخص کردن مرز شفاف با مخالفان نظام و انقلاب، رعایت مصالح ملی و حفظ نظام و داشتن دغدغه فرهنگی دانست.

این مسئول در پایان، همه معیارهای مطرح شده را، برای انتخاب کاندیدا و افراد اصلح مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مهم معرفی کرد.

در ابتدای این جلسه مهندس کریمی مسئول کمیسیون اقتصادی مجمع عالی بسیجیان لارستان درخصوص عملکرد این واحد سخنرانی کرد و محمدجعفر خداوندوست نیز با سبکی هنری و ذوقی شاعرانه در پاسخ به شاعر ضد انقلاب که کلیپ آن با هدف تخریب آرمان های انقلاب اسلامی در فضای مجازی پخش شده بود، به زبان شعر پاسخ داد.

این جلسه با قرائت بیانیه به اتمام رسید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین