یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
صبح امروز صورت گرفت:

تجلیل از رابطین فرهنگی کمیته امداد لارستان در بخش اوز

میلاد لارستان: صبح امروز با حضور مدیر کمیته امداد لارستان از فعالان و رابطین فرهنگی این نهاد در بخش اوز لارستان تجلیل شد.

صبح امروز با حضور مدیر کمیته امداد لارستان از فعالان و رابطین فرهنگی این نهاد در بخش اوز لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ طی مراسمی که با حضور مدیر کمیته امداد لارستان، خیرین، معتمدین و فعالان و رابطین فرهنگی در شهر اوز برگزار شد، از فعالان و رابطین فرهنگی بخش اوز تجلیل شد.

در این مراسم، هوشنگ دلاور با از فعالیت افتخاری ۷۰ رابط فرهنگی در بخش اوز لارستان خبر داد و گفت: بررسی مشکلات دانش آموزان و فراهم سازی زمینه تحصیل بهتر برای این قشر امکان خروج از چرخه  فقر خانواده را در آینده فراهم می سازد.

وی مشاوره تحصیلی، ایجاد انگیزه و علاقه در دانش‌آموزان را از جمله وظائف رابطین فرهنگی برشمرد و افزود: و رابطین فرهنگی با شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند آنها را انتخاب مناسب ادامه تحصیل یاری می رسانند.

مدیر کمیته امداد لارستان با ابراز تأسف از اینکه برخی دانش آموزان به علل مسائل خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی و… دچار افت تحصیلی می‌شوند، تصریح کرد: در این موقعیت رابطین فرهنگی در راهنمایی دانش‌آموزان، جبران افت تحصیلی و پیشگیری از افت تحصیلی بیشتر نقش بسزایی دارند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد کنترل کنده فقر در جامعه است نه مولد فقر یادآور شد: تمامی آسیب های اجتماعی همانند طلاق، اعتیاد و سایر ناهنجاریها که در جامعه وجود دارد، به خانواده ها سرایت می کند.

وی بیان کرد: کمیته امداد و فعالیت رابطین فرهنگی در ارئه آموزش های لازم در زمینه های خدمات مشاوره ای، آموزش مهارت های زندگی و نیز پرداخت وام های اشتغال زمینه را برای آغاز یک زندگی سالم و بدور از هر گونه آسیب فراهم می کند.

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین