یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دفتر جدید مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) روستای بریز افتتاح شد

همزمان با دهه فجر و طی مراسمی  دفتر جدید مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) روستای بریز افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان همزمان با دهه فجر و طی مراسمی با …

همزمان با دهه فجر و طی مراسمی  دفتر جدید مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) روستای بریز افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان همزمان با دهه فجر و طی مراسمی با  حضور دلاور حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان، اعضای مرکز نیکوکاری بریز، دهیار و اعضای شورای روستا و خیر بریزی حاج عبدالحسین طاهری دفتر جدید مرکز نیکوکاری علی بن ابیطالب (ع) روستای بریز افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از خیرین و مردم بریز اظهار داشت: مرکز نیکوکاری بریز در سطح استان فارس یکی از بهترین مراکز است، در حالی  که برخی مراکز ایجاد شده با جمعیت بیشتر در برخی شهرها عملکرد ضعیف تری  نسبت به این مرکز داشته و این از نیت خیرین این منطقه  است.

دلاور با بیان اینکه جهت راه اندازی چنین مراکزی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) مجوز صادر می شود و پس از صدور مجوز و شروع به کار ، اختیارات با هیئت اجرایی این مراکز خواهد بود اظهار داشت: هیئت اجرایی می توانند به همه نیازمندان تحت پوشش مرکز خود، (چه از مددجویان کمیته باشند و چه نباشند) کمک کرده و  این کمک‌ها می تواند نقدی یا غیر نقدی باشد.

دلاور در ادامه سخنان خود از افتتاح چندین منزل مسکونی در این روستا، در تاریخ ۱۴ اسفند ماه، سالروز تاسیس کمیته امداد خبر داده و افزود:  این منازل با مشارکت خیرین بزرگوار روستا و کمک کمیته امداد به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم حاج موسی طاهری رئیس مرکز نیکو کاری بریز نیز  با بیان اینکه کل هزینه‌های ساخت و تاسیسات دفتر جدید مرکز نیکوکاری توسط خیر ارجمند بریزی آقای حاج عبدالحسین طاهری تامین شده به بیان گزارشی کوتاه از عملکرد این مرکز خیریه پرداخته و گفت:  مجموعه کمک‌های اهدایی به این مرکز از زمان آغاز به کار آن در  مهرماه ۹۷  تا کنون ۶۲۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان بوده که ۴۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت کالا و ۱۶۹ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به صورت نقدی به مددجویان اهدا شده است.

وی گفت: این کمک‌ها در امور مختلف از جمله؛ امور فرهنگی، خرید تبلت، بهداشت و درمان، تهیه دارو برای بیمار سرطانی،( ۳۶ میلیون تومان) و طرح اکرام محسنین صرف شده و تعداد نیازمندان و مددجویان تحت پوشش ۱۰۱ خانوار است.

حاج عبدالحسین طاهری خیر بریزی نیز در پایان این مراسم  از ساخت و بهره برداری یک‌انبار برای مرکز نیکوکاری در آینده ای نزدیک خبرداد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین