پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

اشتغالزایی بانوی لاری برای 5 نفر/تلاش برای توسعه در فضای بزرگتر

یک بانوی تلاشگر لارستانی توانسته است با اتکاء به پشتکار خود و با بهره‌گیری از وام خود اشتغالی کمیته‌امداد، ماده‌های غذایی مقوی تولید و با فروش از طریق فضای مجازی،…

یک بانوی تلاشگر لارستانی توانسته است با اتکاء به پشتکار خود و با بهره‌گیری از وام خود اشتغالی کمیته‌امداد، ماده‌های غذایی مقوی تولید و با فروش از طریق فضای مجازی، در زمینه کسب درآمد به خودکفایی نسبی برسد.

به گزارش میلاد لارستان، کسب درآمد و اداره زندگی، یکی از دغدغه‌های مهم مردم و به ویژه بانوان در این دوران سخت اقتصادی است.

به فعلیت رساندن ایده‌ها آن‌هم به شکل موفق کاری سخت محسوب می‌شود چرا که اگر شروع کار با فکر نباشد و شرایط در نظر گرفته نشود، ممکن است در ابتدای راه، شکست را تجربه کرد. هر چند بنا بر شنیده‌ تجربه بزرگان ثروت، می‌توان از هر شکستی درس و عبرت گرفت و ناامید نشد وآن را به فرصت و پله ترقی تبدیل کرد.

یک بانوی کارآفرین لارستانی توانسته با همت و تلاش خود به عرصه تولید گام گذارد و با تولید ماده‌های غذایی مقوی، به کسب و کار بپردازد.

اشتغال‌زایی بانوی لاری برای ۵ نفر

نجمه فرازبخت در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه در حال حاضر در زمینه تولید انواع سویق، تولید جوانه غلات و حبوبات مشغول به کار است، اظهار داشت: تاکنون برای ۵ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه به جهت بالابودن اجاره‌بها مغازه‌ها در شهر لار، فروشگاهی دائر نکرده است، افزود: در حال حاضر فقط از طریق مجازی اقدام به فروش محصولات می‌شود که یکی از محاسن بهره‌گیری از فضای مجازی، امکان سفارش‌گیری از سایر مناطق کشور و ارسال کالا به شهرهای دیگر است.

این کارآفرین با اذعان اینکه برای شروع کار از وام خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان استفاده کرده است، تصریح کرد: برای توسعه کار نیازمند خرید دستگاه‌های صنعتی و همچنین گرفتن مجوز سیب‌سلامت برای محصولات تولیدشده هستیم.

نیاز به دستگاه صنعتی و مکان بزرگتر

فرازبخت با بیان اینکه بسیار علاقمند به توسعه کار و ایجاد اشتغال برای افراد بیشتر است، خاطرنشان کرد: مهمترین مشکلات پیش روی ما نداشتن سرمایه جهت تهیه دستگاه‌های صنعتی و همچنین عدم امکان دسترسی به فضای بزرگتر به دلیل هزینه‌های هنگفت و زیاد است.

وی با تقاضا از مسولان برای همکاری بیشتر و پرهیز از سخت گیری‌ها، افزود: انتظار است تا مدیران ادارات ازکاغذ بازی‌ها در راستای صدور مجوزهای لازم جلوگیری کنند و در این شرایط سخت اقتصادی با کارآفرینان همکاری داشته باشند تا زمینه اشتغال سازی برای چندین خانوادهمهیا شود.

بانوان خود را دست کم نگیرند

این بانوی کارآفرین لارستانی با توصیه به همگان به ویژه بانوان هنرمند در تمامی رشته‌ها برای ورود به بازار کسب و کار و بدست آوردن درآمد، ادامه داد: خواستن، توانستن است و خانم‌ها هیچ‌وقت نباید خود را دست کم بگیرید چرا که قطعاَ با تلاش و توکل به خدا می‌توان به نتایج عالی رسید.

فرازبخت با ارائه پیشنهاد به کارآفرینان درباره فروش بهتر و شناساندن محصولات تولیدشده در لارستان، بیان کرد: تولیدکنندگان و حتی دارندگان سایر مشاغل می‌توانند با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین شرکت در نمایشگاه‌ها و انجام تبلیغات محیطی نسبت به جلب مشتری و شناساندن محصولات و فعالیت‌ها اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند محصولات دلخواه خود را از طریق پیام رسان اینستاگرام به آدرس savigh.nila@ سفارش دهند، عنوان کرد: از مردم لارستان خواست تا از تولیدات داخلی و به ویژه محصولات لارستانی حمایت کنند چراکه هم باعث دلگرمی تولید کنندگان و از طرفی پیشرفت شهرمان می‌شود.

فرازبخت در پایان اضافه کرد: امید می‌رود تا سرمایه‌گذاران لارستانی با تأسیس تولیدی‌ها و کارگاه‌ها اقدام به کارآفرینی کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اشتغالزایی بانوی لاری برای 5 نفر/تلاش برای توسعه در فضای بزرگتر”

  1. کار آفرین گفت:

    شرکت تعاونی هنرکده سیمرغ لارستان هم ۳سال هست که در زمینه صنایع دستی فعالیت دارد و ریاست آن هم یک بانوی کار آفرین هست.امید است که با یاری مسئولین این شرکت هم در توسعه اقتصادی لارستان نقش مهمی داشته باشد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین