شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سارق طلاجات 7 میلیاردی در دام پلیس لارستان

جانشین انتظامی لارستان از دستگیری سارق حرفه‌ای طلا و جواهرات و ۲ نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری برنا، سرهنگ ناصر حیدری…

جانشین انتظامی لارستان از دستگیری سارق حرفه‌ای طلا و جواهرات و ۲ نفر مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری برنا، سرهنگ ناصر حیدری اظهارداشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات، وجه نقد و چک به ارزش حدود ۷ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در یکی از محلات لارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند سارق طلاجات را در یکی از روستاهای لارستان شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

جانشین انتظامی “لارستان” با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از طلاجات مسروقه کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که مابقی اموال مسروقه را در شهرستان جهرم و فیروزآباد به فروش رسانده‌ام.

سرهنگ “حیدری” با ببان اینکه ماموران با اخذ نیابت قضائی به جهرم و فیروزآباد اعزام و موفق شدند در این خصوص ۲ مالخر اموال مسروقه را دستگیر کنند، عنوان داشت: هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین