چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

ساخت یک مرکز کانون کودک‌ونوجوان به همت سه خیر در «اِوَز»

یک مرکز جدید فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان در شهر «اِوَز» که به همت سه شهروند خیر احداث شده، با حضور مدیرعامل کانون و پیام استاندار…

  • یک مرکز جدید فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نو جوانان در شهر «اِوَز» که به همت سه شهروند خیر احداث شده، با حضور مدیرعامل کانون و پیام استاندار فارس به‌بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هزینه ۳۰ میلیارد ریالی ساخت این مرکز کانون را در زمینی به مساحت ۷۰۰ و زیربنای ۵۰۰ مترمربع، دوبرادر به نام‌های محمد و عبدالرحمن خضری و محمد فقیهی پرداخت کرده‌اند.

نخستین مرکز کانون «اِوَز» روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ در حالی با حضور مهدی ‌علی‌اکبرزاده مدیر عامل کانون و با پیام محمد هادی ایمانیه استاندار فارس افتتاح شد که در آیین گشایش آن فرماندار، مدیرکل کانون استان و تعدادی از مسئولان شهری نیز حضور داشتند.

مرکز کانون «اِوَز» در یک طبقه مجهز به سالن مطالعه و آمفی‌تئاتر است و کانون هم ضمن تامین نیروی انسانی، این مرکز خود را به کتاب، قفسه، میز، صندلی، پکیج، اسپیلت، تلویزیون، یخچال و… تجهیز کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “ساخت یک مرکز کانون کودک‌ونوجوان به همت سه خیر در «اِوَز»”

  1. از شهرستان بستک گفت:

    با سپاس از خیران اوزی که در همه امور شهرستان خودشان همت بلند دارند

  2. لاری. شاغل در اوز گفت:

    در شهرهای اوز .لار .گراش .خنج ومناطق تابعه انها خیران بزرگوار باعث رونق وابادی شهرها و روستاها هستند خداوند به آنها خیر و برکت بدهد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین