یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

موسی مقدس هم به نفع مردم انصراف داد

موسی مقدس دیگر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز انصراف داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از صحبت نو، موسی مقدس امروز به نفع مردم لارستان بزرگ انصراف داد….

موسی مقدس دیگر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز انصراف داد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از صحبت نو، موسی مقدس امروز به نفع مردم لارستان بزرگ انصراف داد.
بیانیه انصراف موسی مقدس نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
باسمه تعالی
ملت شریف و غیور لارستان و خنج و گراش با سلام و آرزوی توفیق الهی .اینجانب همانگونه که قبلا به عرض رساندم جهت پر شور شدن رقابتهای انتخاباتی و با هدف و انگیزه خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی شدم و خدا را شاکرم که توفیق قرار گرفتن در میان نامزدهای انتخاباتی را به اینجانب عطا فرمود .اینک با نزدیک شدن به روز رای گیری و با وجود حضور چهره های خدوم و مجرب در بین نامزدها و زمینه سازی برای جلوگیری از تشتت آراء و انتخاب اصلح به نفع مردم و منطقه کناره گیری خود را از این رقابت اعلام می کنم.امیدوارم مردم عزیز و آگاه لارستان و خنج و گراش با حضور پر شور در پای صندوق های رای علاوه بر خلق حماسه ای دیگر اصلح ترین فرد را انتخاب نمایند که خیر و صلاح مردم و منطقه در آن باشد. در پایان سر تعظیم نسبت به بزرگی و عظمت مردم عزیز و با فرهنگ منطقه فرود می آورم همانان که در این فرصت تبلیغات انتخاباتی توفیق حضور در جمع صمیمی آنان را یافتم و این حقیر را مورد لطف و تفقد خود قرار دادند . الحق و الانصاف که شایسته بهترین ها هستند . و من الله توفیق
موسی مقدس
چهارم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و چهار
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “موسی مقدس هم به نفع مردم انصراف داد”

  1. محسن گفت:

    خدا خیرت بده…

  2. على گفت:

    سلام كسانى كه كنار ميروند افراد دوره قبل وجديد شانس راى اجماع بسيارضعيف است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین