دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

راهدارخانه بیرم هر چه سریعتر راه اندازی شود

امام جمعه بیرم با اشاره به نیازهای این منطقه گفت: درخواست داریم که راهدارخانه این منطقه هرچه سریعتر راه اندازی شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مِهر،…

امام جمعه بیرم با اشاره به نیازهای این منطقه گفت: درخواست داریم که راهدارخانه این منطقه هرچه سریعتر راه اندازی شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مِهر، حجت الاسلام مصطفی حسین زاده در خطبه های نمازجمعه شهر بیرم اظهار داشت: از دولت مردمی ایت الله رئیسی می خواهیم که هر چه زودتر مسئولانی که نمی توانند به داد مردم برسند و حرف مردم را ارجاع دهند با آنان تسویه حساب شود.

وی افزود: انتظار ما از دولت این است که مسئولانی پای کار باشند همانند دکتر وحیدی وزیر کشور که امروز تمام مشکلات مردم سیل زده بیرم را با جان و دل و از اعماق وجودش شنیدند و این یک مسئول تراز انقلاب است.

حسین زاده ادامه داد: از استاندار فارس به دلیل انتخاب معاونت سیاسی امنیتی استانداری که شخصیتی مقتدر در چینش مسئولان اداری به ویژه فرماندار جهادی، پابه کار این شهرستان که جوابگوی مردم است و دردل مردم قرار می گیرد، تشکر می کنم.

امام جمعه بیرم افزود: هر چه سریعتر مسئولانی که نمی توانند جوابگوی مردم باشند با این دولت خداحافظی کنند.

وی گفت‌: بیرم کهن با قدمت هفت هزار ساله حقش ضایع می شود و اینقدر مردم داد می زنند و اتفاق خاصی نمی افتد سیل ها به راه میافتد و خانه های مردم تخریب می شود و تمام وسایل مردم زیر آب می رود و کشاورزان و دامداران به مشکل بر می خورند و تمام دامداران سرمایه شأن از بین می رود فقط و فقط به خاطر این است که مناطق مظلوم و محرم مثل بیرم ما کم توجهی می شود.

حسین زاده گفت: مسئله آب بیرم مسئله مهمی است و نماینده انقلابی ما در مجلس و در شبکه های رسانه ای داد می زند و مسئولان و مردم ولایی ما این سخن را ارجاع می دهند اما توجهی نمی شود.

خطیب جمعه بیرم افزود: مردمی که تمام توان و دارایی شان برای از بین بردن و مایوس کردن دشمنان هزینه می کنند، حقشان این نیست که به آنها توجه نشود.

وی گفت: آب را باید به بیرم رساند و این مردم نیاز مبرم به آب سالم دارند.

وی تصریح کرد: راهدار خانه ای که ۲۵ سال قبل ساختمان آن ساخته شده است چرا نباید در راهدار خانه ماشین آلات و تجهیزات سنگین راهداری و همچنین نیروی انسانی وجود داشته باشد و باید توجه ویژه ای به این مهم شود.

حسین زاده گفت: در سیل وقتی با مرکز شهرستان ۱۷۰ کیلومتر فاصله داریم چه کسی می خواهد به داد ما برسد و در سیل اخیری که اتفاق افتاد این را به عینه لمس کردیم.

او گفت: ما خواستار استقرار هلال احمر در این بخش هستیم و بارها مکاتبه کردیم اما گوش شنوایی نیست.

خطیب جمعه بیرم تاکید کرد: جاده عمادشهر به آبکنه باید تامین بودجه شود تا مردم از این گردنه خطرناکی که خیلی ها در این مسیر از بین رفتتد شاهد حوادث تلخ و ناگوار دیگر نباشیم.

وی با اشاره به سفر وزیر کشور به مناطق سیل زده استان فارس ادامه داد: مصوبات خوبی در این سفر داشتیم که ۵ میلیاردتومان وام بلاعوض از سوی وزارت کشور به فرمانداری تحویل داده شد تا در بیرم استفاده شود همچنین قرار شد با توجه به نابودی زیرساخت ها، پروانه ساخت ها نیز رایگان و مجانی باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “راهدارخانه بیرم هر چه سریعتر راه اندازی شود”

  1. ناشناس گفت:

    باسلام راهدارخانه بیرم سالها پیش توسط اداره کل راه و ترابری احداث ولی توسط اداره آموزش وپرورش بیرم تصرف وبه عنوان مدرسه استفاده می شد. درآن سالها اداره کل اعلام کرده بود چند دستگاه ماشین آلات راهسازی در آن مستقر خواهد کرد ولی آموزش وپرورش آنجا را تخلیه نمی کرد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین