جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

لارستان بایستی جایگاه و شأن بالاتر خود در بین مناطق را پیدا کند

امام جمعه بیرم با اشاره به اینکه در حق لارستان بزرگ اجحاف شده است، گفت: لارستان بایستی جایگاه و شأن بالاتر خود در بین مناطق پیدا کند و این را…

امام جمعه بیرم با اشاره به اینکه در حق لارستان بزرگ اجحاف شده است، گفت: لارستان بایستی جایگاه و شأن بالاتر خود در بین مناطق پیدا کند و این را عده‌ای نمی‌خواهند ببینند.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام حسین‌زاده در جلسه شورای اداری لارستان با بیان اینکه دو جریان انحرافی در دوران آخر‌الزمان اتفاق می‌افتد که یکی جریان انتظار و دیگری ابتذال است، اظهار کرد: همه ما انتظار مولا را می کشیم اما جریان ابتذال ضد جریان انتظار یعنی انحراف است.

وی با اشاره به اینکه جریان ابتذال نظیر نفاق، دورویی، تهمت و افترا را بعضی مواقع خودمان به وجود می‌آوریم، افزود: اگر خودمان را در فرهنگ انتظار وفق دادیم، باید توقع ظهور داشته باشیم.

امام جمعه بیرم با استناد به مصادیق دینی و قرآنی با بیان اینکه هرجا ولی را می‌زنند، قرآن را تفسیر نابجا می‌کنند، تهمت و افترا وجود دارد، جلسه را ترک کنید و بروید تا بدانند راه شما راه ولی است، تصریح کرد: در حالی که حق را می‌دانیم، سکوت اختیار کرده و نشسته ایم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اذعان به اینکه از طرف مردم غیور، با معرفت و نجیب بیرم از شما عزیزان و مدیران و فرماندار و معاونین تقدیر و تشکر می‌کنم، خاطر نشان کرد: ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد و تاکنون خدمتی به این وسعت که مسئولان در روز جمعه اخیر انجام دادند، نداشته‌ایم.

وی واقعه سیل را فراموش نمی‌کنیم چرا که شما مسئولین جوابگوی مردم بودید، ادامه داد: عده‌ای نمی‌خواهند دستاوردهای نظام و مسئولین را ببینند که بایستی با آنها با ایمان، جهاد تبیین مقابله کنیم که همین میز خدمت توسط مسئولان یکی از این اقدامات است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به اینکه در حق لارستان بزرگ اجحاف شده است، اضافه کرد: لارستان بایستی جایگاه و شأن بالاتر خود در بین مناطق پیدا کند و این را عده‌ای نمی‌خواهند ببینند.

امام جمعه بیرم با اذعان به اینکه برای دستیابی به پیشرفت باید همه جوانب و عرصه‌ها در همه مناطق ببینیم، ادامه داد: همانگونه که تقاضا داریم منطقه محروم بیرم دیده و توجه شود، مردم لارستان هم همین انتظار را دارند و بایستی لارستان بزرگ به جایگاه خودش برگردد که این مهم با وحدت، اتحاد، یکدلی و همت مردم و مسئولین اتفاق خواهد افتاد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “لارستان بایستی جایگاه و شأن بالاتر خود در بین مناطق را پیدا کند”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین