شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
مریدی خبر داد:

تجهیزفضاهای فرهنگی شهرستانها توسط اداره کل ارشاد فارس

مدیرکل ارشاد فارس طی سخنانی و در پاسخ به پیشنهاد ساخت نگارخانه در شهرستان ها، اظهار کرد: دولت در بخش ساخت دچار مشکل است و حتی پروژه های ٥٠ درصد…

مدیرکل ارشاد فارس طی سخنانی و در پاسخ به پیشنهاد ساخت نگارخانه در شهرستان ها، اظهار کرد: دولت در بخش ساخت دچار مشکل است و حتی پروژه های ٥٠ درصد ساخت را هم در مسیر واگذاری قرار داده است. لذا باید بخش خصوصی را جدی گرفت.

بهزاد مریدی به تمامی اعضای انجمن ها و هنرمندان شهرستانها اعلام کرد: نمایندگان آنان در شورای سیاست گذاری درباره کارگاه ها بدانند که از سوی ما به فوریت تشکیل کارگاه ها اجابت می شود. برای اعزام اساتید به هیچ عنوان درنگ نمی کنیم و هزینه ها از سوی اداره کل پرداخت خواهد شد.

مریدی تسهیل در برگزاری کارگاه های یکروزه و دوروزه در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: قطعا امکانات لازم برای برپایی آنها در اختیار انجمنها قرار می گیرد، از جمله استاد از شیراز یا تهران از این امر مستثنی نیست. در حوزه آموزش به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، این مقام فرهنگی استان از مشارکت سازمان هایی نظیر شهرداری ها در شهرستان ها و خیران در ساخت فضاهای فرهنگی استقبال کرد و گفت: این آمادگی را داریم در زمینه تجهیز فضاهای ساخته شده همکاری لازم انجام گیرد. تجهیز تماشاخانه های تئاتر در شهرستان ها نیز برعهده ماست و چنانچه شهرداری نقاطی این کار را به دوش بکشد ما نیز استقبال می کنیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین