سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 35

در اجرای پروژه خیابان مدرس جنوبی تسریع شود

میلاد لارستان: عده ای از شهروندان به جهت پیشرفت کُند پروژه لوله و شبکه گذاری و همچنین آسفالت خیابان مدرس جنوبی گلایه مند هستند. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ از…

میلاد لارستان: عده ای از شهروندان به جهت پیشرفت کُند پروژه لوله و شبکه گذاری و همچنین آسفالت خیابان مدرس جنوبی گلایه مند هستند. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ از ابتدای شروع به کار محمدرضا قنبرنژاد، شهردار جدید، فعالیتها و اقدامات خوب و مثمر ثمری در سطح شهر لار، از جمله: آسفالت خیابان های اصلی و فرعی، کوچه ها، درختکاری، سامان دادن جمع آوری زباله ها، تعامل مناسب با مردم، همکاری خوب در اجرای پروژه های کلان شهری، همکاری با شورای شهر و سایر ارگان ها و بسیاری فعالیتهای دیگر صورت پذیرفته است که جای خسته نباشید به این شهردار پرکار و همچنین همکاران خستگی ناپذیر ایشان دارد.

اما آنچه باعث نارضایتی جمع زیادی از شهروندان شده است، اجرای بسیار کُند پروژه چند منظوره خیابان مدرس جنوبی است که با همکاری و تعامل چند اداره از قبیل: شهرداری، اداره آبفا شهری، اداره گاز، مخابرات و غیره در حال اجراست.

مراحل اجرای عملیات بهسازی و ترمیم لوله گذاری، شبکه گذاری و در نهایت آسفالت خیابان مدرس جنوبی از روز شنبه ۲۴ خردادماه ۹۳ با مسدود شدن این خیابان آغاز شده است.

 

خیابان مدرس جنوبی، بعنوان شاهرگ اقتصادی و به نوعی اصلی ترین خیابان شهر لار که تعداد قریب به ۱۵۰ مغازه را با تعداد زیادی کاسب و زیرمجموعه در خود جای داده است، نقش موثری در امر رونق شهر، بخصوص آمد و شدها دارد.

براساس گفته مغازه داران، طی نامه ای به این عزیزان، اعلام شده است که؛ خیابان مدرس جنوبی به مدت قریب به ۵۰ روز مسدود خواهد ماند و این بدان معنی است که؛ فعالیتهای تجاری این عزیزان، برای مدت ۲ ماه به حالت تعلیق و نیمه تعطیل در خواهد آمد!

 

در اولین روز از شروع (روز شنبه) پروژه، کارگران محترم اداره آب، با ایجاد حفاری در این مسیر، اقدام به لوله گذاری کردند و اکنون که مدت ۷ روز از این کار می گذرد، فقط این عزیزان از میدان مدرس تا پل زینبیه (س) – کوی گاله – پیشرفت فیزیکی داشته اند و بعبارتی پس از گذشت این زمان طولانی، فقط نصف کار انجام شده است!

مردم ساکن در این مسیر و مغازه داران، از اجرای بسیار کُند عملیات لوله گذاری و مطمئناً مراحل آتی – شبکه گذاری گاز، فیبرنوری و کابل گذاری مخابرات و در پی آن آسفالت – بسیار ناراضی اند و اکثر قریب به اتفاق بر این قول اند که؛ باید برای اجرای این پروژه عظیم، از یک سو ادارات فوق در چند شیفت کاری و در تمام طول شبانه روز و از طرفی به طور همزمان دست بکار شوند و پروژه را در کوتاه ترین زمان ممکن، به سرانجام برسانند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین