پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار با مادران و همسران شهدای لارستان به مناسبت روز مادر

رئیس کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار با مادران و همسران شهدای لارستان به مناسبت روز مادر دیدار کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی…

رئیس کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار با مادران و همسران شهدای لارستان به مناسبت روز مادر دیدار کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرلار ، سحر یادگارفرد رئیس کمسیون بانوان شورای اسلامی شهر لار و مشاور شورای اسلامی شهرستان لارستان به مناسبت میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)و گرامیداشت مقام مادر با تعدادی از مادران و همسران شهدای لارستان باهمراهی جمعی از مشاوران خود ،نماینده فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان و همچنین نماینده شورای اسلامی شهر لطیفی  دیدار و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند .

در این دیدارها،مشاور شورای اسلامی شهرستان طی سخنانی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س)و حضرت ام البنین (س)همسر شهید و مادر شهید هستند بر ضرورت تکریم مادران و همسران شهدا تاکید کرد و افزود : تکریم مادران و همسران شهدا به نوعی تکریم از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت ام البنین (س)است .

در ادامه یادگارفرد با گرامیداشت خجسته میلاد بزرگ بانوی عالم خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) در آستانه دهه مبارک فجر و یاد وخاطره شهدا و تقدیر و تشکر از مسئولین همراه ، دیدار با خانواده شهدا توفیقی دانست و افزود: خدمت به خانواده شهدا افتخار بزرگی است که جای شکر گزاری دارد  .چرا که ما هرچه داریم از انقلاب اسلامی داریم و این انقلاب را مرهون فداکاریها و رشادتهای ایثارگران و جان فشانی شهدا می دانیم.

گفتنی است در پی این دیدار ها با خانواده ارزشمند شهید محمد صدیق رفیعی از شهدای اهل تسنن شهر لطیفی نیز ملاقات شد که مادر آن شهید گران قدر ضمن استقبال، بیان داشت: از فرماندار محترم شهرستان لارستان نیز تشکر میکنم که با حضور خود در منزل بنده پیگیر مشکلات مانیز میباشد.

شایان به ذکراست در پایان به رسم یادبود هدایایی به هر کدام از آنان  توسط ریس کمسیون بانوان شورای اسلامی شهرلار اهدا شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین