سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

واحد سرپایی مراقبت‌های حمایتی و تسکینی در درمانگاه صالح پور به زودی راه‌اندازی می‌شود

واحد سرپایی مراقبت های حمایتی و تسکینی در درمانگاه صالح پور به زودی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، واحد مراقبت های…

واحد سرپایی مراقبت های حمایتی و تسکینی در درمانگاه صالح پور به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، واحد مراقبت های حمایتی (supportive) و تسکینی (palliative) در جهت ارتقای کیفیت زندگی بیماران مبتلا به سرطان، خانواده ها و مراقبان‌شان به زودی در درمانگاه صالح‌پور لار راه‌اندازی می‌شود.

این واحد به دنبال پیشگیری و کاستن از آلام بیماران سرطانی با شناسایی زودرس، ارزیابی دقیق، مدیریت درد و سایر مشکلات جسمی بیمار و همچنین کم کردن مشکلات روانی، اجتماعی و معنوی بیمار و خانواده هایشان است.

در این واحد، گروه های تخصصی شامل پزشک، پرستار، روان شناس، کارشناس تغذیه، مددکار اجتماعی و فیزیوتراپ که همه این افراد آموزش های تخصصی در زمینه مراقبت‌های حمایتی و تسکینی را دیده اند، آماده پذیرش بیماران خواهند بود که علاوه بر بیمار، خانواده و مراقبان‌شان نیز ارزیابی شده و ضمن مدیریت مشکلات، آموزش های لازم جهت کنار آمدن با بیماری، آشنایی با حقوق خود، استفاده بهینه از خدمات موجود، مراقبت های مربوط به بیماری و عوارض آن به آنها داده می شود.

در این کلینیک، بیماران مراجعه کننده با مراجعه شخصی یا ارجاع از مراکز درمانی توسط پزشک درمانگر، از خدمات استاندارد سرپایی بهره می برند.

گفتنی است این کلینیک به صورت یک روز در هفته فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در صورت نیاز و افزایش تقاضا، نوبت‌دهی جهت پذیرش بیماران را افزایش خواهد داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین