پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

تداوم پیگیری اصلاح تعرفه برق و ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان توسط حسین‌زاده

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار ویژه لارستان و در دیدار با مدیرعامل توانیر موضوعات اصلاح تعرفه برق و ساخت پست ۴۰۰…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار ویژه لارستان و در دیدار با مدیرعامل توانیر موضوعات اصلاح تعرفه برق و ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان را پیگیری کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامیبه همراه دکتر دهقان فرماندار ویژه لارستان و معاون استاندار فارس با دکتر کُردی مدیرعامل شرکت توانیر دیدار و گفتگو کرد.

حسین‌زاده در این دیدار خواستار اصلاح تعرفه برق حوزه انتخابیه شد که مدیرعامل شرکت توانیر ضمن اعلام موافقت اولیه، دستور بررسی‌های لازم را صادر و عنوان کرد که تایید نهایی نیازمند تصویب در هیات دولت است. این موضوع در دو سال گذشته نیز بارها از سوی نماینده پیگیری شد، اما مورد موافقت مسئولان دولت گذشته قرار نگرفت.

موضوع ساخت پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان نیز مورد پیگیری مجدد قرار گرفت که پیشتر وعده داده شده تا قبل از اوج بار در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید و در صورت عدم بهره‌برداری در موعد مقرر، یک پست موقت ۶۶ کیلوولت به ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر در همان محل احداث می‌شود.

احداث ۷ کیلومتر خط جدید از پست ۶۶ کیلوولت لطیفی تا ورودی شهرک صنعتی لار، تقویت روشنایی شهری و روستایی لارستان با تخصیص ۱۵۰۰ شعله چراغ جدید و اعتبار ۲۲ دستگاه ترانس و اختصاص اعتبار برای جابجایی ۲۵۰ اصله از تیرک‌های برق از دیگر درخواست‌های حسین‌زاده و فرماندار ویژه لارستان از مدیرعامل شرکت توانیر بود.

گفتنی است؛ در این نشست مهندس معین‌پور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نیرو، مهندس یوسف محبی نماینده اسبق مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی و مهندس زینل قنبری رئیس شورای شهر لار و مدیرعامل پیشین شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز حضور داشتند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین