جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور ۱۵ حافظ قرآن از لارستان در جمع ۱۰۰۰ نفری قرآنیان در حرم رضوی

نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین، با حضور یک هزار نفر از قرآنیان، برای نخستین بار، در حرم مطهر امام رئوف(سلام الله علیه) برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

نوزدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین، با حضور یک هزار نفر از قرآنیان، برای نخستین بار، در حرم مطهر امام رئوف(سلام الله علیه) برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان، نوزدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» با حضور ۱۰۰۰ نفر از قرآنیان، امروز ۵ اسفند، برای نخستین بار، در حرم مطهر علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) برگزار گردید؛ و حافظان قرآن کریم پیش از شروع مراسم، با عبور از صحن انقلاب، تا رسیدن به محل برگزاری جشنواره، مورد استقبال خادمان، زائران و مجاوران حرم رضوی قرار گرفتند.

در این جشنواره که در واقع جشنواره فارغ‌التحفیظی حافظان کل قرآن کریم موسسه قرآنی بیت الاحزان است، از بیش از ۳۰۰ حافظ کل و بیست جزء قرآن کریم مؤسسه، که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در مراکز شبانه روزی حفظ یکساله، شعب روزانه، مراکز حفظ مجازی و حوزه علمیه قرآن محور مؤسسه پرورش یافته‌اند، با اهدای تقدیرنامه، تندیس جشنواره و هدایای نقدی، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

تلاوت حامد علیزاده قاری بین‌المللی، سخنرانی حجت الاسلام رضوی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم، سخنرانی مدیر مسئول موسسه، اجرای تواشیح و تجلیل باشکوه از حافظان قرآن کریم از برنامه‌های این جشنواره بزرگ قرآنی بود.

در این جشنواره ملی تعداد ۱۵ نفر از حافظان قرآن کریم از شهرهای لار، بنارویه و آرد حضور داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین