شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

توصیه فرماندار لارستان به تیم شهرزاد برای صعود به لیگ‌برتر هندبال

تیم هندبال آقایان شهرزاد لارستان که به تازگی به لیگ دسته یک کشور راه یافته اند با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند. به گزارش میلاد…

تیم هندبال آقایان شهرزاد لارستان که به تازگی به لیگ دسته یک کشور راه یافته اند با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این دیدار که خیل تاش معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از کارشناسان حضور داشتند، دهقان فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک به تیم پرافتخار هندبال آقایان شهرزاد با تاکید بر اینکه هندبال لارستان در کشور زبانزد عام و خاص است، تصریح کرد: خوبی تیم شهرزاد این است که همه بومی و پرانرژی هستند و آینده بسیار خوبی برای هندبال لارستان پیش بینی می کنیم.

وی از همه عوامل تیم خواست که تمرینات تیم خود را با شدت بیشتری ادامه دهند تا انشالله در سال های بعد به لیگ برتر راه یابند.

دهقان همچنین روحیه بالای تیم شهرزاد لارستان را ستود و گفت: افتخار آفرینی و راه یابی تیم هندبال آقایان شهرزاد لارستان به لیگ دسته یک هندبال کشور، موجب شادمانی، مسرت و رضایت خاطر گردید.

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: لارستان بزرگ که همچون نگین درخشانی در جنوب کشور می درخشد، مطمئنا امروز از بابت این پیروزی و صعود خوشحال است و نشاط و امید به آینده ای درخشان درچهره مردم این سرزمین هویداست.

وی افزود: حلاوت رشادت و افتخار آفرینی مردان هندبالیست شهرزاد لارستان، کام هموطنان عزیز و مردم فهیم و ورزش دوست استان فارس و بخصوص لارستان بزرگ را در ماه پر خیر و برکت رجب شیرین نمود.

در ادامه سرپرست، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان نیز از حمایت های خوب فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، هیات هندبال و بخصوص خیرین و خانواده محترم زنده یاد شهرزاد صفری حقیقی و مردم عزیز خطه لارستان بزرگ و اهالی خوب و خونگرم محله کهویه تقدیر و تشکر کردند و خواستار حمایت مسئولین در ادامه بازی ها شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین