سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 36

بارش باران و وزش باد شدید در راه فارس

رپرست هواشناسی فارس درباره بارش باران و وزش باد شدید در استان هشدار داد. سعید رنجبر گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه…

رپرست هواشناسی فارس درباره بارش باران و وزش باد شدید در استان هشدار داد.

سعید رنجبر گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه در مناطق شمالی استان موجب ایجاد سطح زرد شده است.

وی ادامه داد: این سامانه از اواخر وقت روز پنجشنبه ۱۲ اسفند در مناطق شمالی فارس فعال می‌شود و تا بعد از ظهر جمعه ۱۳ اسفند در استان ادامه دارد.

سرپرست هواشناسی فارس با بیان این که فعالیت این سامانه روز جمعه در مناطق شمالی استان به صورت بارش باران و در مناطق جنوبی استان نیز بارش های پراکنده همراه با وزش باد شدید است، افزود: در مناطق کوهستانی سردسیر و مرتفع هم به صورت بارش برف است.

رنجبر ادامه داد: با فعالیت این سامانه لغزندگی و کاهش دید در جاده ها، احتمال خسارت به علت وزش باد شدید، در نواحی مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش دید، احتمال شکستن درختان فرسوده و نهال ها و آسیب به سازه های موقت مانند گلخانه ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش بینی می‌شود.

سرپرست هواشناسی فارس گفت: با توجه به این شرایط به شهروندان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری، تردد و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره خودداری و برای جلوگیری از خسارت به دلیل وزش باد سازه های موقتی را مستحکم کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین