جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
رئیس شورای نگهبان لارستان مطرح کرد

نتایج انتخابات نیمه‌شب اعلام می‌شود

میلاد لارستان: رییس شورای نگهبان لارستان با بیان اینکه نتایج انتخابات نیمه‌شب اعلام می‌شود، گفت: تا به این لحظه تخلفی به شورای نگهبان گزارش نشده است.

 رییس شورای نگهبان لارستان با بیان اینکه  نتایج انتخابات نیمه‌شب اعلام می‌شود، گفت: تا به این لحظه تخلفی به شورای نگهبان گزارش نشده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ اسماعیل عسکری‌زاده در گفت‌و‌گو با لادستان، درباره حضور مردم تا به این لحظه در انتخابات اظهار داشت: طبق گزارش‌هایی که از شعب اخذ رأی رسیده، الحمدلله حضور مردم خوب بوده است. و حتی از همان ساعت ۸ که انتخابات شروع شد، در بعضی شعب اخذ رأی، صف‌های طویلی به‌وجود آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که تا به این لحظه تخلفی هم گزارش شده یا خیر، گفت: تخلفاتی که باعث شود در روند انتخابات مشکل به‌وجود آورد، نداشته‌ایم. البته چیزهای معمولی اتفاق می‌افتد که آنهم طبیعی است و در هر انتخاباتی وجود دارد.

رییس شورای نگهبان لارستان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه احتمال دارد زمان اخذ رأی افزایش یابد یا خیر، تصریح کرد: بستگی به تصمیم وزارت کشور دارد. اگر ازدحام جمعیت زیاد باشد احتمال تمدید زمان زیاد است.

وی در پایان صحبت‌هایش درباره زمان اعلام نتایج انتخابات گفت: شعب اخذ رأی که کارشان به اتمام و شمارش آراء به انجام رسید، از نیمه‌شب به بعد تقریباً نتیجه مشخص می‌شود و در ادامه اعلام خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین