یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیشنهاد مدیرکل گردشگری وزارت میراث فرهنگی برای سفر به لار

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرهای جایگزین برای سفر به هشت استان‌ پر مسافر کشور را اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان به…

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شهرهای جایگزین برای سفر به هشت استان‌ پر مسافر کشور را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: بیش از ۸۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی استان‌های اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، گیلان، مازندران، هرمزگان و یزد رزرو شده است اما برای هر یک از این هشت استان، شهرهای جایگزین که هنوز ظرفیت اقامتی خالی دارند را شناسایی کرده‌ایم.

وی این اقدام را با هدف توزیع مکانی سفر عنوان کرد و گفت: شهرهای آران و بیدگل، شهرضا و نجف‌ آباد در استان اصفهان، تنگستان و عسلویه در استان بوشهر، نیشابور و سبزوار در خراسان رضوی، کنارک و دشتیاری در سیستان و بلوچستان، فیروزآباد، لار، مرودشت و کازرون در استان فارس، میناب، بندرلنگه و سیریک در استان هرمزگان و همچنین مهریز و بافق در استان یزد اعلام کرده اند که هنوز ظرفیت اقامتی خالی دارند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین