سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 25

موسسه نويد توسعه لارستان به كجا انجاميد؟!

چند ماه پس از شروع مجلس  نهم مطلبي در سرمقاله  ميلاد لارستان نوشته شد مبني بر اين كه براي رشد و تعالي كارها و توسعه و گسترش فعاليتها ضرورت دارد…

چند ماه پس از شروع مجلس  نهم مطلبي در سرمقاله  ميلاد لارستان نوشته شد مبني بر اين كه براي رشد و تعالي كارها و توسعه و گسترش فعاليتها ضرورت دارد همشهريان عزيز همت كنند و با جمع‌آوري مبالغي به صورت سپرده، بلاعوض، بخشش و … سعي بر رفع مشكلات  جامعه گردد. در آن زمان مثالي زده شد كه به عنوان  نمونه در پاره‌اي موارد ضرورت دارد مسئولين

كشوري از لارستان بازديد نمايند و از نزديك با مشكلات  آشنا شوند.

براي تحقق اين مهم نياز به هزينه‌هاي اياب و ذهاب، پذيرايي و… است و پيشنهاد شد هر فردي مبلغ يك ميليون تومان در حسابي سپرده نمايد و سودش را به موسسه‌اي تحويل دهد. بعدها برخي عزيزان و فعالان  گرد هم آمدند و خواهان توسعه و گستردگي بيشتر اين ايده شدند و موسسه‌اي را به نام موسسه نويد توسعه لارستان در ارديبهشت ماه ۹۳ به ثبت رساندند .

اينك كه بيش از دو ماه از جريان ثبتي  آن مي‌گذرد ضرورت دارد مسئولين مربوطه توضيح دهند اين موسسه در چه مرحله‌اي است و چه كارهايي را انجام داده ‌است؟

زمان، اگر نگوييم به سرعت برق، به سرعت ابر در گذر است  و فرصت‌ها جبران‌ناپذيرند.

ضمن سپاس و تشكر از دست‌اندركاران موسسه، ضرورت دارد آستين‌ها را بالا زنند و  با برنامه‌ريزي حساب شده، مديريت صحيح و همت عمومي قاطبه مردم در لارستان بزرگ اين موسسه را فعال نمايند، تا مردم قدرشناس ما نتيجه كوتاه مدت و دراز مدت فعاليت‌ها را لمس كنند و در راه تعالي منطقه  همت نمايند و از هيچ كوششي دريغ نورزند.

 مدیرمسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین