شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

انتظار این حجم از استقبال تماشاگران را نداشتیم/حضور 40 بازیکن ملی‌پوش و لیگ‌برتری در جام رمضان لار

رییس هیئت فوتبال لارستان با بیان اینکه در مسابقات جام رمضان امسال شاهد حضور ۸ ملی پوش و حدود ۳۰ بازیکن لیگ برتری هستیم که اتفاقا باعث می شوند سطح…

رییس هیئت فوتبال لارستان با بیان اینکه در مسابقات جام رمضان امسال شاهد حضور ۸ ملی پوش و حدود ۳۰ بازیکن لیگ برتری هستیم که اتفاقا باعث می شوند سطح کیفی مسابقات بالاتر برود، گفت: در این دوره از مسابقات ۱۷ تیم قدرتمند از شهرها و روستاهای از شهرستان های لارستان، اوز و گراش شرکت دارند.

به گزارش میلاد لارستان، حسین طارمی‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اینجانب حدود ۶ سال است بعنوان مسئول هیئت فوتبال لارستان مشغول به خدمت هستم، اظهار داشت: بنظر من لارستان دارای پتانسیل های ورزشی و فوتبالی بسیاری که می تواند در سطح لیگ برتر فوتسال و فوتبال حتی دارای تیم شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جام رمضان فوتسال امسال با عنوان یادواره جوان ناکام محمد مهدی حقانی پور در سالن مجتمع طوبی شهر لار در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی طوبی برگزاری می‌شود که از لحاظ امکانات بسیار مناسب است.

رییس هیئت فوتبال لارستان با اذعان به اینکه در این دوره از مسابقات ۱۷ تیم قدرتمند از شهرها و روستاهای از شهرستان های لارستان، اوز و گراش شرکت دارند، تصریح کرد:با برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بدنبال چندین هدف از جمله اهدافی ایجاد فضایی برای فراغت در بین مردم، ایجاد همدلی و صمیمیت بین شهرستان های جنوب فارس است.

این مسئول با بیان اینکه حضور تماشاگرانِ پرتعداد به‌ویژه حضور بانوان می‌تواند نقطه عطفی در ورزش بانوان باشد، هم به دلیل حضورشان در ورزشگاه و هم یکپارچه کردن ورزش بانوان و ما امروز این موضوع را به فال نیک می‌گیریم، تصریح کرد: امروز بانوانِ ما الگویی برای تمام بانوان کشور شده‌اند و جا دارد برای این برنامه‌ریزی خوب از جناب آقای دهقان فرماندار ویژه و خانم خیل‌تاش معاون سیاسی فرماندار تشکر کنیم که ضمن بازدید از ورزشگاه این روند را حمایت کردند.

وی با اذعان به اینکه می توانیم این قول را بدهیم که اگر بحث تجهیز مجتمع طوبی به وسایل سرمایشی و گرمایشی تکمیل گردد مسابقه‌ای با حضور چند تیم لیگ برتری در کنار تیم هایی از لارستان بزرگ در این مجتمع هماهنگی به عمل آوریم، عنوان کرد: در مدت برگزاری جام رمضان هجمه های به هیئت فوتبال لارستان وارد و انتقاداتی صورت گرفت که اتفاقا ما از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم اما بخشی از این انتقادات غیرواقعی و به دور از انصاف بوده است.

طارمی‌زاده با برشمردن برخی از انتقادات، یادآور شد: گفته می‌شود هیئت فوتبال با بلیط فروشی در کانکس به تماشاگران بی احترامی کرده اما در پاسخ باید گفت مکان مناسب دیگری در مجتمع نبوده که بتوانیم در آنجا بلیط فروشی نماییم و قطعا اگر سالن یا اتاقی بود در آنجا بلیط فروشی می کردیم اما امکانات در همین حد در اختیار داشتیم یا مسئله دیگری که مطرح شده بود بحث زدن داربست جهت ورود افراد بود که این مورد هم با توجه به دستور شورای تامین لارستان صورت پذیرفته تا بتوان نظم بهتری را در محل مسابقات ایجاد کرد.

این کارشناس ورزشی در پاسخ به مباحث مطرح شده درخصوص استفاده از بازیکنان خارج از لارستان و تضعیف روحیه بازیکنان بومی، افزود: در این مسابقات شاهد حضور ۸ ملی پوش و حدود ۳۰ بازیکن لیگ برتری هستیم که اتفاقا باعث می شوند سطح کیفی مسابقات بالاتر برود اما در بحث استفاده بی ضابطه از بازیکنان غیربومی این اتفاق با مشورت خود تیم ها صورت پذیرفته و نظر مسئولین تیم های شرکت کننده این بود که استفاده از بازیکنان غیربومی دارای محدودیتی نباشد.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال لارستان در قبال استفاده از بازیکنان غیربومی درصدی از قرارداد آنها را دریافت می کند، گفت: قطعا پس از پایان بازی ها ارزیابی های کارشناسی در این مورد خواهیم داشت تا نقاط قوت و ضعف حضور بازیکنان غیربومی در مسابقات را مشخص نماییم تا در برنامه ریزی های آتی از آن بهره ببریم.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با تأکید بر اینکه سعی کردیم شفاف سازی مالی در طول برگزاری مسابقات و پس از پایان روز اختتامیه داشته باشیم و قطعا پس از پایان مسابقات ریز هزینه ها و درآمدهای هیئت فوتبال از این مسابقات را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد، تصریح کرد: تنها منبع درآمدی هیئت فوتبال از همین برگزاری مسابقات جام رمضان و مخصوصا بلیط فروشی آن است و اگر در پایان درآمدی هم باقی بماند صرف پروژه های ورزشی و امور هیئت فوتبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مسابقات جام رمضان هزینه اجاره ۳۵ میلیون تومانی به مجتمع طوبی پرداخت شده که از مدیریت این مجموعه بابت همکاری‌ها کمال تشکر را داریم، اظهار داشت:  حدود ۹ میلیون تومان هزینه بابت نظافت سالن، بیش از ۵۰ میلیون تومان بابت جوایز، سیستم صوت و برنامه اختتامیه هزینه خواهیم داشت و همچنین حدود ۲۰ میلیون تومان حق الزحمه داوران و ناظرین بازی ها پرداخت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه های جانبی دیگری هم از جمله هزینه عوامل اجرایی، هزینه نیروهای انتظامات، هزینه پزشکان و وسایل پزشکی، متصدی بلیط فروشی و… خواهیم داشت که بر کاهش درآمدها تاثیرگذار خواهد بود، خاطر نشان کرد: برنامه داریم که در روز اختتامیه به هر یک از تیم های شرکت کننده یک توپ فوتبال با کیفیت که هزینه ای نزدیک به یک میلیون تومان دارد بعنوان یادبود اهدا می‌کنیم.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با اشاره به اینکه در کنار این هزینه ها درآمدهایی هم برای هیئت از محل برگزاری مسابقات فوتسال قائل هستیم که از آن طریق بتوان هم هزینه ها را پوشش دهیم و هم اینکه اگر سودی باقی ماند صرف پروژه های ورزشی هیئت کنیم، افزود: در این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان از هر یک از تیم ها ۴ میلیون تومان بعنوان ورودی دریافت شده که در کنار آن حدود یک میلیون تومان هم بابت هر تیم از طریق خیر و اسپانسر دریافت شده است.

طارمی‌زاده با ابراز خرسندی از حضور پر شمار تماشاگران در محل بازی ها عنوان کرد: در مرحله اول بلیط بازی ها مبلغ ۱۰ هزارتومان بابت دیدن سه بازی بود ولی با ورود به مرحله دوم مسابقات قیمت بلیط را به پانزده هزارتومان رساندیم که با این وجود گفته ایم اگر تیمی قصد داشته باشد برای تماشاگران خود یکجا بلیط تهیه نماید بلیط را با همان قیمت ده هزارتومان حساب خواهیم کرد.

وی با اذعان به اینکه در فضای مجازی گفته شده بود که گرفتن پانزده هزارتومان از تماشاگران زیاد است اما باید پاسخ داد اول این میزان برای دیدن چند بازی در یک شب هزینه زیادی نیست و از طرفی با ورود به مرحله بعد مسابقات این مورد مرسوم است که مسابقات در سطح دنیا رخ می دهد و در مراحل بالاتر هزینه بالاتری گرفته می شود، یادآوری شد: اصل درآمد هیئت فوتبال از همین بلیط فروشی هاست و باید بتوانیم هزینه مسابقات را تأمین کنیم.

طارمی‌زاده با بیان اینکه از طرف اسپانسر مسابقات مبالغی به هیئت فوتبال پرداخت می‌شود ولی همانگونه که گفتیم هزینه برگزاری بالاست، ادامه داد: هزینه ای که هیئت فوتبال بعنوان قرارداد از بازیکنان برای بازی در یک فصل دریافت می نماید بسیار ناچیز است و هزینه های اصلی را پوشش نمی دهد.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با تأکید بر اینکه قطعا در برگزای این مسابقات با توجه به اینکه سال اول بوده که به این شکل و با حضور تیم هایی از شهرستان های دیگر برگزار شد، ضعف هایی وجود داشته و این مورد را قبول داریم، گفت: تلاش خواهیم کرد بتوانیم در آینده نقاط قوت را افزایش داده و ضعف ها را بر طرف کنیم.

وی در خصوص پروژه های هیئت فوتبال لارستان، افزود: در حال حاضر پروژه چمن طبیعی استادیوم تختی را در مرحله ساخت داریم که حدود سی درصد از پروژه باقیمانده است.

رئیس هیأت فوتبال لارستان با اشاره به اینکه برای این پروژه که با هزینه نیک‌اندیشان در حال ساخت است با مساعدت معاون سیاسی و همچنین رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس مبلغ یک میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم بتوانیم در قالب اسناد خزانه جذب کنیم.

وی با بیان اینکه با پایان این پروژه لارستان دارای یک زمین چمن طبیعی با کیفیت و استاندارد خواهد شد که قطعا می توان با ظرفیت این چمن مسابقات مختلفی را برگزار کرد: افزود: در استادیوم تختی شهرقدیم پروژه های خیرساز دیگری نظیر جایگاه تماشاگران و رختکن مدرن استادیوم ساخته شده و در کنار زمین طبیعی پروژه ایجاد و بهسازی سکو جهت تماشاگران را در دستور کار داریم که با کامل کردن سکو تماشاکرام بتوان میزبان چهار الی پنج هزار نفر از فوتبال دوستان در مسابقات باشیم .

طارمی‌زاده با اشاره به اینکه هیئت فوتبال لارستان حتی زمان شیوع بیماری کرونا نیز با کمک خیرین اقدام به تامین کمک های معیشتی با هزینه ای بالغ بر پانصد میلیون تومان برای نیازمندان کرد تا بتواند در کنار مردم باشد، عنوان کرد: یکی دیگر از کارهای مثبت این هیئت در زمان شیوع ویروس کرونا تحلیل از کادر درمان لارستان بود که با فداکاری خود سعی داشتند جلو شیوع بیماری را گرفته و به بیماران کمک کنند.

وی با بیان اینکه لارستان و حتی در روستاها و شهرستان های همجوار استعدادهای خوب فوتبالی و فوتسالی وجود دارد که اگر بتوان از آنها حمایت کرد می توان حتی چند تیم فوتبال و فوتسال را در رده های باشگاهی در سطح کشور معرفی کرد، ادامع داد: ما حتی در محلات شهر لار مانند محله کهویه جوانان با استعدادی داریم که باید از آنها حمایت شود.

طارمی‌زاده از خیرین، مسئولین و مردم خواست تا به کمک هیئت فوتبال لارستان بیایند تا بتوان پروژه های در دست احداث را زودتر به نتیجه رساند، اضافه کرد: امید می‌رود پروژه های جدیدی را در راستای توسعه ورزش مخصوصا فوتبال و فوتسال لارستان پیش ببریم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین