جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

توصیه‌های رئیس پلیس لارستان برای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت

  فرمانده انتظامی لارستان درخصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد. سرهنگ «سیدمحمد یوسفی» گفت: هنگام پارک موتورسیکلت ضمن قفل و زنجیر نمودن به نقطه‌ای ثابت…

 

فرمانده انتظامی لارستان درخصوص پیشگیری از سرقت موتورسیکلت توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه کرد.

سرهنگ «سیدمحمد یوسفی» گفت: هنگام پارک موتورسیکلت ضمن قفل و زنجیر نمودن به نقطه‌ای ثابت و محکم آن را در شعاع دید خود قرار داده و در موقع مراجعه به بازار و اماکن عمومی در سطح شهر از قبیل بیمارستان‌ها، ادارات، داروخانه‌ها حتی برای دقایقی کوتاه از رها کردن و یا سپردن موتورسیکلت خود به اشخاص و افراد ناشناس و غیرمسئول خودداری کنید.

رئیس پلیس لارستان بیان داشت: حتی‌المقدور موتور سیکلت خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک و رسید دریافت نمایید و از جاسازی و مخفی نمودن اسناد و مدارک مالکیت شخصی و کارت سوخت در زیر زین موتورسیکلت خودداری نموده تا درصورت سرقت مورد استفاده سارقان قرار نگیرد.

سرهنگ یوسفی خاطرنشان کرد، با تمام این اوصاف حتی حرفه‌ای‌ترین سارقان خودرو و موتورسیکلت نیز به دنبال سرقت‌های کم دردسر هستند و بالا بودن امنیت این وسایل نقلیه و یا نصب لوازم ایمنی و بازدارنده بر روی آنها تا حد زیادی باعث می‌شود تا از سرقت این نوع وسایل نقلیه چشم‌پوشی کنند، بنابراین انجام اقدامات پیشگیرانه توسط افراد جامعه را می‌توان اصلی‌ترین گام برای مبارزه با وقوع سرقت موتورسیکلت دانست.

این مقام انتظامی گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در ارتباط باشند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین