سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

تیم‌های برتر مسابقه تفسیر قرآن کریم در شهر لار معرفی شدند

دومین دوره مسابقه تفسیر قرآن کریم با عنوان «مدبران نور» به میزبانی پایگاه مقاومت شهید نوازالله مرادزاده کوی گاله شهر لار برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود…

دومین دوره مسابقه تفسیر قرآن کریم با عنوان «مدبران نور» به میزبانی پایگاه مقاومت شهید نوازالله مرادزاده کوی گاله شهر لار برگزار و با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش میلاد لارستان، دومین دوره مسابقه تفسیر قرآن کریم با عنوان «مدبران نور» با حضور ۹ تیم خواهران و برادران به میزبانی پایگاه مقاومت شهید نوازالله مرادزاده در محل حسینیه معتمد کوی گاله شهرقدیم لار برگزر شد.

این مسابقات که در طول ماه مبارک رمضان به صورت دوره‌ای برگزار شد، در نهایت تیم‌های شهید مرادزاده، شهید حسن‌نژاد و شهید ابراهیم هادی به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند و علاوه بر تندیس جشنواره جوائز نقدی ۲ میلیون تومان، یک میلیون و پانصد هزار تومان و یک ملیون تومان به تیم‌های برتر اهداء شد.

سوالات مرتبط با مسابقه با محوریت «تفسیر نور» حجت‌الاسلام قرائتی از جزء دوم قرآن کریم طرح شده بود.

گفتنی است؛ آئین اختتامیه این مسابقه با حضور امام جمعه لار، رئیس حوزه علمیه لارستان، شهردار و رئیس شورای شهر لار و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه لارستان در سخنانی قرآن را عامل مهمی در هدایت انسان‌ها معرفی کرد و گفت: بسیاری از توفیقاتی که امروزه برای افراد مأنوس با قرآن یا در سطح کلان برای نظام اسلامی مشاهده می‌شود، ناشی از تأسی به قرآن و تضرع به درگاه خداوند متعال است و اطلاق آن به شانس منطقی نخواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی‌خرم با اشاره به برگزاری پرشور مسابقات قرآن کریم گفت: خداوند به وسیله این اقدامات خالصانه بسیاری از بلاها را از مردم و جامعه اسلامی رفع کرده است، به‌گونه‌ای که نظام اسلامی امروزه با وجود تمام توطئه‌های سنگین دشمنان و هجمه‌های ناجوانمردانه آنها استوارتر از گذشته در مسیر خود حرکت می‌کند.

وی، خطاب به فعالان قرآنی متذکر شد: تلاش‌های شما در تکریم مقام قرآن نه‌تنها برای اهل زمین، بلکه برای اهل آسمان آشنا بوده و زمزمه‌های عارفانه قاریان قرآن همواره مورد رحمت خداوند است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین