شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

یک مسوول در استانداری فارس؛ راه‌اندازی موزه مردم شناسی لارستان ضروریست

دبیر هماهنگی امور اقتصادی، توسعه، سرمایه گذاری و رفع موانع گردشگری استانداری فارس خواستار راه‌اندازی موزه مردم شناسی باغ نشاط لارستان توسط سرمایه گذاران شد. به گزارش میلاد لارستان به…

دبیر هماهنگی امور اقتصادی، توسعه، سرمایه گذاری و رفع موانع گردشگری استانداری فارس خواستار راه‌اندازی موزه مردم شناسی باغ نشاط لارستان توسط سرمایه گذاران شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، مهدی خشتی در جریان بازدید از مجموعه باغ نشاط شهر لار گفت: این مجموعه با قدمت حدود ۴۰۰سال دارای یک ساختمان و باغ و نیازمند مرمت و نگهداری به عنوان یک اثر تاریخی است.

او با بیان اینکه این مجموعه دارای مشکلاتی در بخش ساختمان و فضای سبز است، تصریح کرد: مقرر شد مرمت و احیا و بهره برداری مجموعه تاریخی باغ نشاط به عنوان یک بسته پیشنهادی سرمایه گذاری در بخش گردشگری دنبال شود.

خشتی تاکید کرد: این مجموعه دارای مصوبه کارگروه رفع موانع حوزه گردشگری و حمایت از سرمایه گذاری و گردشگری است و مقرر شده بر اساس اولویت بسته‌های سرمایه گذاری درباره آن تصمیم گیری شود.

این مقام مسئول در استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به وجود آثار باستانی و صنایع دستی در این مجموعه، هر سرمایه گذاری که این کار را بپذیرد باید بخشی از این آثار را در قالب موزه مردم شناسی ساماندهی و راه‌اندازی کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین