پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 22 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

کارگاه حضوری تفسیر نوار قلب با  همکاری حوزه پژوهشی، انجمن علمی پرستاری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و با حضور دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کارگاه حضوری تفسیر نوار قلب با  همکاری حوزه پژوهشی، انجمن علمی پرستاری و باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان و با حضور دانشجویان پرستاری دانشگاه های دولتی و آزاد در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، محسن قاسمی، معاون علمی این واحد دانشگاهی با بیان مطالب فوق و در حاشیه برگزاری این کارگاه علمی اظهار کرد: بحمد ا… با حضوری شدن آموزش و حضور دانشجویان در دانشگاه، فعالیت های علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی جدی تر از گذشته در حال انجام است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، با بیان این موضوع که انجمن علمی پرستاری یکی از انجمن های فعال این واحد دانشگاهی است بیان کرد: این کارگاه آموزشی با دعوت از یکی از استادان مطرح احیای قلبی از دانشگاه شیراز در دو نوبت صبح و عصر برنامه ریزی و در حال اجرا است که با استقبال کم نظیر دانشجویان پرستاری این واحد و دانشجویان سایر دانشگاه های لارستان مواجه شدیم.

قاسمی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی سرفصل های اناتومی و فیزولوژی قلب، اصول الکتروکاردیوگرام، تعیین محور قلب، تشخیص هایپرتروفی، تشخیص سکته قلبی، آشنایی با آریتمیاهای قلبی، بلاک های هدایتی و شاخه ای  و اختلالات الکترولیتی تدریس شد.

محسن قاسمی، در بخش دوم سخنان خود به گوشه ای از فعالیت های علمی و پژوهشی این واحد دانشگاهی در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی لارستان کرد و افزود: با شروع گام دوم،  سه هسته فناور با مشارکت استادان در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان شروع به فعالیت کرد که از این میان برنامه فناورانه ایده آرا،  ۲ ایده برگزیده شدند.

وی در خصوص طرح های در حال اجرا گفت: طرح پژوهشی «کاربرد های آموزش الکترونیکی در آموزش های بالینی و تئوری گروه های پرستاری و مامایی»  بوسیله سه استاد گروه پرستاری در حال اجراست.

وی تصریح کرد:  یکی از هسته های فناور،  زیر نظر بهزاد عبد ا… پور، مدیر مرکز رشد این واحد دانشگاهی در زمینه پیشران طب و با ارائه محصول با کاربردی جدید از تولید لباس بیمارستانی و با مشارکت  دانشجویان رشته پرستاری به فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مقام مسئول در خصوص طرح دوم این واحد دانشگاهی گفت: نرم افزار حسابداری مالی چهار سطحی، محصول فناورانه دیگری است که در هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در دست ساخت است.

وی در خصوص سایر فعالیت های علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان توضیح داد: در زمینه کارآموزی طرح پویش و معرفی دانشجویان به مراکز صنعتی قراردادهایی با مراکز صنعتی همانند شرکت سایپا منعقد شده است.

وی در خاتمه از تالیف کتاب «میکروب شناسی  و انگل شناسی تشخیصی» تالیف دکتر مهدی عبادی از استادان هیات علمی واحد لارستان که مجوز چاپ از شورای انتشار دانشگاه آزاد اسلامی را دریافت کرده است را از دیگر فعالیت های علمی پژوهشی این واحد دانشگاهی دانست و از داوری چند کتاب دیگر استادان هیات علمی این واحد دانشگاهی توسط شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

ن ۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین