جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بلوار ها، میادین و بوستان های شهر لار

به منظور زیبا سازی فضای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان، کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بخش هایی از سطح شهر لار از جمله بلوار فرهنگ، پاسداران، دانشجو و … در دستور کار قرار گرفته و از چند روز گذشته اجرایی شده است.

مهدی ندیمی مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار، گفت: به منظور زیبا سازی فضای شهری و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان، کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه در بخش هایی از سطح شهر لار از جمله بلوار فرهنگ، پاسداران، دانشجو و … در دستور کار قرار گرفته و از چند روز گذشته اجرایی شده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مهدی ندیمی افزود: تولید گل های فصلی تابستانه از ۲۰ فروردین ماه سال جاری آغاز و عملیات انتقال و کاشت نشاء از ۱۹ اردیبهشت ماه اجرایی شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار ادامه داد: از جمله گلهای فصلی کاشته شده در سطح شهر می توان به گونه های آشلانتوس و ناز آفتابی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه؛ تولید، انتقال و کاشت دو هزار صندوق گل فصلی تابستانه به منظور خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها توسط شهرداری لار با هزینه ای بالغ بر سیصد و پنجاه میلیون ریال اجرایی شده است، افزود: در صورت خرید و کاشت این تعداد نشاء گل، هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال برای شهرداری به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با تولید نشاء توسط واحد فضای سبز شهرداری لار از برون رفت هزینه جلوگیری کرده و این خود نوعی درآمد برای شهرداری محسوب می شود.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین