چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیتی جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک

روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیتی جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه…

روکش آسفالت ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیتی جهرم، لارستان، بندرعباس و لارستان بستک با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از محور جهرم، لارستان بندرعباس با اعلام این خبر،گفت: در راستای ایمن سازی محور‌های ارتباطی این منطقه و با پیگیری های مستمر نماینده مردم، فرمانداری و اداره کل رله و شهرسازی لارستان اجرای عملیات روکش آسفالت این محورها به طول ۳۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: این محورها، بسیار پر رفت و آمد بوده، به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راه‌های اصلی این محورها از جمله فعالیت‌های مهم به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه لارستان محور بندرعباس-لارستان-جهرم را پیشانی اقتصادی کشور معرفی کرد و یادآور شد: به دلیل نزدیکی این مسیر به بنادر مهم شهیدان رجایی و باهنر این محور به محوری ترانزیتی و تأثیرگذار تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان، پروژه جهرم-لار-بندرعباس است افزود: در سال جاری چندین مکاتبه و ملاقات هایی با مسوولان رده‌های مختلف استانی و کشوری، بخصوص وزارت راه و شهرسازی به‌ منظور سوق دادن نگاه آنان به این طرح مهم توسط نماینده مردم، استاندار فارس ، فرمانداری و اداره کل راه و شهرسازی انجام‌شده است.

دهقان با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای برای ایمن سازی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی منطقه انجام شده است، که هم اکنون روکش آسفالت جاده لارستان جهرم بطول ۱۵ کیلومتر، لارستان بندرعباس بطول ۱۰ کیلومتر و لارستان بستک نیز بطول ۱۰ کیلومتر از جمله این اقدامات دانست.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین