شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار اسبق لارستان درگذشت

فرماندار اسبق لارستان دارفانی را وداع گفت. به گزارش میلاد لارستان، سید محمد احمدی که در۱۳۳۵ روستای فال، مُهر از توابع استان فارس به دنیا آمده بود، سیاست‌مدار، دیپلمات و…

فرماندار اسبق لارستان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش میلاد لارستان، سید محمد احمدی که در۱۳۳۵ روستای فال، مُهر از توابع استان فارس به دنیا آمده بود، سیاست‌مدار، دیپلمات و حقوق‌دان ایرانی که پس از انتخابات سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین استاندار دولت حسن روحانی در فارس معرفی و منصوب شد.

وی که پس ازاستانداری فارس بعنوان سفیر ایران در ترکمنستان مشغول به کار شده بود،دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی از دانشگاه شیراز و دکترای حقوق بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران بود.

احمدی فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۵۹ در جایگاه بخش‌دار قیر، سپس فرمانداری شیراز، مرودشت، لارستان و آباده آغاز کرد. در دهه ۱۳۷۰ در وزارت امور خارجه حضور داشت و در فاصله سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ معاونت سیاسی و امنیتی استانداری فارس را برعهده داشت. احمدی در فاصله سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ استاندار ایلام بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “فرماندار اسبق لارستان درگذشت”

  1. اوزی دبیر اموزش وپرورش گفت:

    یاد وخاطره اش بخیر ایشان در زمان استانداری فارس در دولت روحانی پرونده ارتقای بخش اوز را به تهران فرستاد وپیگیر ارتقای اوز به شهرستان بود خداوند اورا بیامرزد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین