جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

معاون استاندار فارس: ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان احداث شود

داریوش دهقان خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان، تامین نیروی انسانی و خودرو برای این اداره شد

داریوش دهقان خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان، تامین نیروی انسانی و خودرو برای این اداره شد

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کرد.

در این نشست، فرماندارویژه لارستان، تسریع در صدور سند و رفع دغدغه ها و مشکلات مردم را از جمله اولویت ها در حوزه ثبت اسناد و املاک دانست و بر افزایش ظرفیت های اداره شهرستان در راستای ارتقاء رضایتمندی مردم و ارائه خدمات متنوع برای تسریع در پاسخگویی تاکید کرد.

داریوش دهقان، با اشاره به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است افزود: برای کسب اعتماد و عزت و احترام مردم ،کارکنان این اداره برای ارتقای جایگاه خود در میان مردم خدمات خود را با سرعت و دقت هرچه بیشتر ارائه دهند.

وی با توجه به گستردگی و جمعیت بالای شهرستان، خواستار تسریع در احداث ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان و تامین نیروی انسانی و خودرو برای این اداره شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس هم تصریح نمود: با توجه به اینکه رضایتمندی جامعه از خدمات ادارات و سازمان‌ها مستلزم اندیشه جهادی و تحول در خدمات رسانی است، بر همین اساس تداوم در ارائه بهینه خدمات ثبتی را در دستور کار داریم.

 سید مهدی هاشمی، همچنین ضمن استماع موارد مطروحه توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در خصوص کمبودهای موجود در اداره ثبت این شهرستان قول مساعد مبنی بر حل این معضلات داد و خاطرنشان نمود: در مسیر خدمات رسانی مطلوب ثبتی به مردم تلاش خود را تداوم خواهیم بخشید.

در این دیدار سید حشمت ا… اکبریان و مصطفی پروین معاون و رییس حراست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس و جهان پور رییس اداره ثبت اسناد و املاک لارستان نیز حضور داشتند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “معاون استاندار فارس: ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک لارستان احداث شود”

  1. مشکلات ثبتی. شهرستان اوز گفت:

    هنوز بعداز گذشت ۳ سال از شهرستان شدن اوز کماکان کارهای ثبتی این شهرستان در لار صورت میگیرد و شهرستان اوز فاقد اداره ثبت اسناد واملاک است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین