پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه لارستان توسط حسین‌زاده

حسین‌زاده ،همراه با صولتی، مدیرکل و رویینا معاون عملیات فرودگاه بین‌المللی آیت‌ا… آیت‌اللهی لارستان با مدیران شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و معراج و مدیرعامل  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی همراه با مهندس صولتی، مدیرکل و مهندس رویینا معاون عملیات فرودگاه بین‌المللی آیت‌ا… آیت‌اللهی لارستان با مدیران شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و معراج و مدیرعامل  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی دیدار و گفتگو کرد.

هدف از انجام این دیدارها افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه لارستان و توسعه زیرساخت‌های این فرودگاه بود.

در دیدار با دکتر سیدی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر ضرورت تجهیز و توسعه فرودگاه لارستان تاکید شد و توافق‌هایی در این زمینه صورت گرفت.

در دیدار با کاپیتان فرزادی‌پور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) نیز موضوع برقراری پرواز لار – مسقط (عمان) مطرح و درخواست شد پروازهای این مسیر پس از دو سال وقفه مجدد برقرار شود.

کاپیتان میرسمیعی مدیرعامل هواپیمایی معراج نیز از پیشنهادهای مطرح شده از سوی نماینده برای برقراری پروازهایی به تهران و مشهد و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس استقبال کرد.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین