پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تکمیل و تجهیز مدارس در حال احداث لارستان توسط دولت

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در تهران دیدار نمود. 

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در تهران دیدار نمود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که اخوان معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز حضور داشت، فرماندار ویژه لارستان خواستار تسریع در ارتقا نمایندگی نوسازی لارستان به سطح اداره و بازسازی تمام مدارس تخریبی لارستان شد.

در ادامه، دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور هم در سخنانی از خیرین عزیز لارستانی که پیشرو در امر مدرسه سازی بوده و هستند تجلیل و قدردانی نمود و سپس آمادگی کامل خود را برای اتمام مدارس در حال احداث لارستان با مشارکت حداقلی خیرین و دولت اعلام نمود.

 وی همچنین مبالغی را به خرید تجهیزات جهت مدارس محروم نیز اختصاص داد.

رخشانی مهر، قول مساعد داد تمام مدارس تخريبي را به صورت مشارکتی (٣٠ درصد سهم خير و ٧٠ درصد سهم نوسازي مدارس) يكجا انجام دهند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست مقرر شد ۱۷ اماکن آموزشی نیمه تمام، توسط دولت تکمیل و تجهیز شود. همچنین مقرر شد که تجهیزات آزمایشگاهی پژوهشسرای دانش آموزی لارستان نیز سریعا انجام شود.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین